Leverihåpet
Gift med forumet
Hvordan ble testingen i dag? Skikkelig spendt..
Håper den er posetiv

Håper den er posetiv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: AH84
Kjekt me egen tråd [:)]
Men testen blei NEGATIV igjen....[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Kjenner jeg må ta en pause ifra denne karusellen nå... Jeg orker rett og slett ikke mer på en stund..
Har også fått tilbud om en slankeoperasjon, om 3uker, og kommer nok til å ta imot denne.. overvekten kan være årsaken til at d ikke vil feste seg..[&o] så da er d vært forsøket, det vil da også si at jeg ikke kan prøve mer før om 2 år...[:'(][&:][:(][&o]
Jeg har tenkt og grubla mye på dette, og tok dette forsøket som "et siste forsøk", hvis ikke jeg blei gravid denne gangen helr ble valget slankeoperasjon.. For å bedre sjangsen og for å få en pause,tenke på noe helt annet en GOD stund... Kjenner på meg nå at dette er riktig,men d er med tungt hjerte at jeg må legge prøvinga på hylla [&:][&:] Jeg er kjempe lei meg, hadde jo virkelig håpt at barnet kom først....[:(][:(] Kommer nok ikke til å være her inne på en stund,så jeg takker herved for meg og håper jo ikke at dere er her om 2 år [8D] hvor enn dumt d hørtes ut, men at dere alle har blitt gravide/foreldre innen da, og er kommet dere inn i terminforum[;)]
Så får vi håpe at jeg er klar igjen og mange kilo lettere om 2 år!
Tusen takk for all støtte gjennom prosessen til dere alle, det har vært veldig lærerikt og kjekt å følge med dere her inne på babyverden.
Klem fra Hege[:)]