Ah..

EdonaBigMama

Forumet er livet
Det er ikke 3 mnd siden seperasjonen og han er allerede forelsket i en jente [:(] Hvorfor klarer jeg ikke å drite i det? [:(][:(][:(]

WHaat..?
Har han sagt det til deg ?

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

WHaat..?

Til tross for alt, så er vi gode venner. Jeg sier ikke til han at jeg tenker på han ofte eller noe i den duren, så han forteller meg sånne ting... Jeg som er så dum at jeg spør [&o] Var hos han her om dagen for å hente noen ting, da så jeg at hun hadde ligget i senga mi.. Der jeg lå med han og ungene mine og koste oss. Det er så vondt [:(][:(][:(]

ORIGINAL: EdonaBigMama

WHaat..?

Til tross for alt, så er vi gode venner. Jeg sier ikke til han at jeg tenker på han ofte eller noe i den duren, så han forteller meg sånne ting... Jeg som er så dum at jeg spør [&o] Var hos han her om dagen for å hente noen ting, da så jeg at hun hadde ligget i senga mi.. Der jeg lå med han og ungene mine og koste oss. Det er så vondt [:(][:(][:(]
Off......Ja det skjønner jeg...[X(]

Dette er helt jævlig, jeg orker ikke mer [:(][:(] Kunne trengt bestevenninna mi nå [:(][:(]

Har du ingen rundt deg..?
Har du fortsatt følelser for eksmannen ....?

Sorry at jeg spør altså,men bare lurer....[:)]

Tenk på hvor mye bedre du har det uten han, og grunnen til at det blir slutt. Også syns du synd på denne jenta som nå må slite med en så udugelig mann!

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Ouch..[X(]

Men jeg tror sånt stikker uansett om man føler seg ferdig eller ikke, og uansett om det er tidlig eller lenge siden..
Så.. jaja, da kommer du over den biten iallefall.. fattig trøst kanskje..

Og.. om enn ikke så konstruktivt råd, ikke sitt og tenk på alt det fine og røde roser og whatnot, det er lett til at man gjør det.. men da må du heller minne deg selv på hvorfor det ble som det ble.

Lykke til.[:)]

Ja, tenker på de fine stundene våre jeg nå.. Hver gang jeg tenker på det fæle, så tenker jeg at det bare var min skyld og at jeg vil ha HAN enda [&o][:(] Jeg har jo møtt andre jeg også, men av en eller annen grunn så har jeg ikke fått et snev av følelser for dem og alltid "finni noe galt" med de. Han har fortsatt hjertet mitt [:(]

ORIGINAL: FancyPants

Tenk på hvor mye bedre du har det uten han, og grunnen til at det blir slutt. Også syns du synd på denne jenta som nå må slite med en så udugelig mann!

Har du ingen rundt deg..?
Har du fortsatt følelser for eksmannen ....?

Sorry at jeg spør altså,men bare lurer....[:)]

Ingen rundt meg her og nå, nei [&o]

ORIGINAL: EdonaBigMama

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Ouch..[X(]

Men jeg tror sånt stikker uansett om man føler seg ferdig eller ikke, og uansett om det er tidlig eller lenge siden..
Så.. jaja, da kommer du over den biten iallefall.. fattig trøst kanskje..

Og.. om enn ikke så konstruktivt råd, ikke sitt og tenk på alt det fine og røde roser og whatnot, det er lett til at man gjør det.. men da må du heller minne deg selv på hvorfor det ble som det ble.

Lykke til.[:)]

Ja, tenker på de fine stundene våre jeg nå.. Hver gang jeg tenker på det fæle, så tenker jeg at det bare var min skyld og at jeg vil ha HAN enda [&o][:(] Jeg har jo møtt andre jeg også, men av en eller annen grunn så har jeg ikke fått et snev av følelser for dem og alltid "finni noe galt" med de. Han har fortsatt hjertet mitt [:(]
[:(][:(]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Huff, stakars deg..[:(] Sender deg en stoooor klem! Det kan ta tid, men en dag skal du se at det er bedre! Og så enda litt bedre, og så eeenda litt bedre![:)]

Takk. Har hele tiden forberedt meg på dette, for jeg visste at de kom til å bli forelsket så sammen. Har forberedt meg HARDT, men går ikke ann å forberede seg til dette.. [&o] Har dumpet en kjempesnill, kjekk og deilig mann fordi jeg følte NADA for han. Bare fordi jeg skal ha denne fjompen i hodet [&o]

Etter alt du fortalte... Good ridance!

Tenk på denne stakkars dama som overtar den latsabben!!!

Sender deg en klem, det er noe drit disse følelsene..

ORIGINAL: *Schmoopy*

Etter alt du fortalte... Good ridance!

Tenk på denne stakkars dama som overtar den latsabben!!!

Han var latsabb fordi han ikke følte noe for meg... Men han er forelsket i henne, jeg ser det tydelig på han også, ser helt annerledes ut enn da vi var sammen..  [&o] Æsj, jeg liker henne ikke!!

Back
Topp