Ah! Bananer!

babyT

Forumet er livet
Jepp...

Jeg sliter med kvalme og oppkast for tiden, og får ikke i meg stort. I går begynte jeg å fantasere om bananer. Eneste jeg hadde lyst å spise. Sendte mld til mannen som var ute på en handletur, men meldingen ble sendt for sent, så han fikk den akkurat i det han kom inn døra.

Nå klarte jeg ikke holde meg mer og sendte ham avgårde på butikken kun for å handle bananer til meg. Det var himmelsk!

Har jo hørt om gravide som bare MÅ ha noe og sender mennene avgårde, men dette er første gang jeg selv har opplevd det. Hadde ingen slik sterk trang til å bare MÅTTE ha noe sist jeg gikk gravid.

Hva med dere? Noe dere bare MÅ ha?

Nei ikke enda, merket ikke noe til det sist heller og håper jeg slipper unna det denne gangen og:) morsomt å høre om andre som MÅ ha noe da:) godt det er banan da:) hørt om de som har hatt det å sniffe på tøymykner og nylaget asfalt:) virker litt mer stresa:p

Jeg merka ingen cravings sist graviditet og har ikke merka noe til det nå heller:)
får håpe det blir noe som er sunt hvis jeg skulle bli hekta på noe;)

Ingen cravings her, er vel mest vanlig at det kjem litt seinare :) sist var eg hekta på melk! Godt det er banan du har fått dilla på egentlig da :)

Nei ikke enda, merket ikke noe til det sist heller og håper jeg slipper unna det denne gangen og:) morsomt å høre om andre som MÅ ha noe da:) godt det er banan da:) hørt om de som har hatt det å sniffe på tøymykner og nylaget asfalt:) virker litt mer stresa:p
Ei venninne av meg var avhengig av å smake/tygge på sølvsmykker da hun var gravid...Syyyykt! :P

Sure føtter, sjokolade og colabox ^^ veeeeldig sunne ting ja :p typisk meg

Back
Topp