Agria dyreforsikring - fornøyd?

Var fornøyd med If selv da jeg hadde min Japaner.. men If er over 1000 kr dyrere..

Og hvis Agria er å anbefale.. så heller jeg mot den..

If sier de ikke har kontantoppgjør.. men jeg fikk da det når jeg måtte operere hunden min nå sist... men ikke i årene før.. så tenkte at IF hadde begynt med noe nytt jeg..

Men Agria har i alle all kontantoppgjør.. noe som gjør det litt lettere.. Om man skulle feks være så uheldig å måtte operere hunden sin.. så har ikke jeg 10-15 000 kr liggenes..

Jeg har 5 hunder og en hest forsikret der.. Jeg er KJEMPE fornøyd!

Jeg har hatt 1 beinbrudd, en ryggopprasjon, fjerning av no vorte lignene greier pluss alt sånt smått når man lurer på om det er noe galt da.

Jeg har aldrig hatt noe problem med dem. de er også veldig raske med å betale tilbake selv når det ikke er direkte.

Jeg har brukt direkteoppgjøre to ganger og det var helt topp. som ryggopprasjonen på 25000!! En tannregning på 8500 osv. så jeg er veldig fornøyd.

De har også en ordning, så all egenandel på 100 dager teller som en. så må du til dyrlegen med samme dyr, med forskjellige ting innen 100 dager. Så trenger du bare betale en egenandel ;)

MEEN, ta den beste forsikringen der, for den dekker også 5000 i rehablitering ( svømming, akupungtur, kiropraktor, fysioterapaut osv.. ) hvis det trengs etter opperasjon [:D]

ORIGINAL: lone2

Jeg har 5 hunder og en hest forsikret der.. Jeg er KJEMPE fornøyd!

Jeg har hatt 1 beinbrudd, en ryggopprasjon, fjerning av no vorte lignene greier pluss alt sånt smått når man lurer på om det er noe galt da.

Jeg har aldrig hatt noe problem med dem. de er også veldig raske med å betale tilbake selv når det ikke er direkte.

Jeg har brukt direkteoppgjøre to ganger og det var helt topp. som ryggopprasjonen på 25000!! En tannregning på 8500 osv. så jeg er veldig fornøyd.

De har også en ordning, så all egenandel på 100 dager teller som en. så må du til dyrlegen med samme dyr, med forskjellige ting innen 100 dager. Så trenger du bare betale en egenandel ;)

MEEN, ta den beste forsikringen der, for den dekker også 5000 i rehablitering ( svømming, akupungtur, kiropraktor, fysioterapaut osv.. ) hvis det trengs etter opperasjon [:D]

De har to eller tre forskjellig forsikringer, så se hva de dekker. men den den høyeste dekker jo sikkert alt.

jeg har agri på hunden og er kjempe fornøyd med dem,aldri vært noe problem. men hadde gjensidige på hesten og aldri mer.. nå er det agria på alt.

ORIGINAL: gamle3barnsmor

sparebank1 forsikring heter de vel.

Hvem heter det?

Jeg har 6 katter forsikret i Agria, og er så langt fornøyd. Har brukt Agria forsikringen min en gang på en katt jeg hadde før, det gikk kjapt og greit.

Har en oppdrettervenninne som har sine katter forsikret i Gjensidige, også hun er veldig fornøyd.

Tror Gjensidige er litt dyrere, men så har de litt lavere egenandel enn Agria- etter hva jeg har hørt.

Hadde forsikring gjennom sparebank1.

Betalt
1700 i året mener jeg...

Da dekket de 10 000kr i året i vetrinærutgifter!

1000kr i egenandel!(Mange har sånn at du må betale en viss % selv av oppgjøret)

Forsikringsutbetaling inn på konto etter 2 dager!

Har vel fått utbetalt 30 000kr av de! Hunden min var flink til å holde seg på grensa[:D] Kan sikkert forsikre for mer i vetrinærutgifter[;)]!

Vetrinæren min sa at de hadde ikke hatt enklere samarbeid med et selskap noen gang! SAMT: sjelden et selskap dekket keisersnitt samt at eier ga hunden allergisprøyter selv(Dyrt å skulle dratt til vet flere ganger i uka!) samt dekket allergimedisiner som er betegnet som naturmedisin! (IMUNESEPT el hva den het!)

Agria er noe drit, og totalt unødvendig med mindre du skal drive avl på en rase de andre forsikringsselskapene ikke dekker keisersnitt på (chihuahua, bulldog + noen flere)

Dårlig kundebehandlig og høy pris.

Er billigst å forsikre i gjensidige.

Et annet tips er å sette ned "verdien" på hunden. Jeg satt ned verdien fra 19 000kr til 15 000 kr (et par tusenlapper til eller fra om noe så tragiskt som et dødsfall skulle skje, spiller ikke noe rolle for min del) og sparer ganske mye på det i året.

Jeg betaler 1535 for hanhunden min i gjensidige. 30 000 i vetrinær og 15 000 i død.

Har brukt forsikringen en gang ( på en annen hund jeg hadde) og da overførte de summen jeg hadde brukt hos vetrinær samme dag jeg ringte dem, uten å mottat noe kvittering engang, så servicen der er super :)

Gjensidige skulle ha 3200 kr for 20 000 kr i veterinærutgifter og 13000 kr for død... Synes de var dyrest..

ORIGINAL: Venus83

Jeg har 6 katter forsikret i Agria, og er så langt fornøyd. Har brukt Agria forsikringen min en gang på en katt jeg hadde før, det gikk kjapt og greit.

Har en oppdrettervenninne som har sine katter forsikret i Gjensidige, også hun er veldig fornøyd.

Tror Gjensidige er litt dyrere, men så har de litt lavere egenandel enn Agria- etter hva jeg har hørt.

Vet du egenandelen hos Agira da? If har i alle fall 500 kr.. også kan du opparbeide deg fri egenandel om du ikke har brukt forsikringen på så og så lang tid..

Back
Topp