Katten vår kan være ganske så agresiv til tider. Han er værst med sønnen vår. Han kan sitte å gjemme seg i gresset pg hoppe helt uprovesert frem å ta han. Han hopper opp så han tar forpotene i halsen på guttungen. Og dette et ikke for å leke. Og han er sånn både inne og ute. Han kan angripe meg også. Er en hannkatt og han er nå 1 år og 3 mnd. Han har vel egentlig vært litt agresiv hele tiden. Men nå har jeg begynt og tenke mer på det aiden vi skal ha en baby til. Og er så redd for hvordan det skal gå med baby og den katten.
Kastrerte katten for noen uker siden. Han er en liten slosskjempe og denne katten. Har vært i flere slosskamper med andre katter. Var hos dyrlegen med han pga av skader etter slosskamp og da mente de att katten min var ikke en som stakk av fra slosskamper, men gikk med hodet inn i slosskampen.
Noen til hva jeg kan gjøre for att han ikke skal være så agresiv?
Ble litt langt og rotete det her.
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Kastrerte katten for noen uker siden. Han er en liten slosskjempe og denne katten. Har vært i flere slosskamper med andre katter. Var hos dyrlegen med han pga av skader etter slosskamp og da mente de att katten min var ikke en som stakk av fra slosskamper, men gikk med hodet inn i slosskampen.
Noen til hva jeg kan gjøre for att han ikke skal være så agresiv?
Ble litt langt og rotete det her.
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app