Agia Marina

*Gullungene*

Forumet er livet
Hei [:)]
Lurer på om det er noen her som har vært på Agia Marina (Kreta) ?
Fortell gjerne hvordan det var [;)]

skal du dra med barn?
jeg var der for noen år siden. det er den kosligste og nydeligste plassen jeg har vært..[:)]
anbefaler deg virkelig å dra dit. passe stort. nydelige resturanter med kjempe god mat. fiin strand med endel vannaktiviteter..
beste ferien jeg har hatt![:D]
hvilket hotell skal dere evt ligge på?[:)]

ORIGINAL: LilleMy86

skal du dra med barn?
jeg var der for noen år siden. det er den kosligste og nydeligste plassen jeg har vært..[:)]
anbefaler deg virkelig å dra dit. passe stort. nydelige resturanter med kjempe god mat. fiin strand med endel vannaktiviteter..
beste ferien jeg har hatt![:D]
hvilket hotell skal dere evt ligge på?[:)]

Ja, med barn [:)]
Vurderer hotell Oscar Suites SSS+
Hvor bodde du da?
Det står det er 1km inn til Platanias der i fra?

her bodde vi: http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Kreta/Agia+Marina+x+vestre+Kreta/Agia+Marina/Apartments/AtrionxAtrion+Annex+Manias.htm?Search=True&
det går buss til platinas og chania.. var inne i chania by flere kvelder, satt ved promenaden der, mange koslige resturanter.[:)]
passer kjempe bra for barnafamilier, går også buss til en kjempekoslig badeland.
kunne virkelig tenkt meg tilbake dit[:)]

Det er så utrolig fint dær![:)] Vi lå på Santa Marina å det er så stille og rolig i Agia marina, kjempe fine resturanger masse matbutikker i nærheten av hotellene! Å for en strand! [:D] Rå lekkert! Har faktisk ikke en eneste negativ ting og si om den plassen![:)] 
Å det er ikke så langt i fra Platanias, å hvis du vil til chania så er ikke det så langt heller!
Ikke noe problem og få texi værtfall![:)] 

Vi skal helt sikkert tilbake dit! [:)] Fikk lyst til det nå faktisk! hehe...[:)] 

Dit må dere dra ja![:)]

Ja, kjempefin plass.
Rolig og koselig, og bare ti min inn til chania som er en storby

Back
Topp