Agder mammaer

Jeg er ifra Kristiansand [:D]

jeg er fra vest-agder.
farsund

jeg er også fra vest agder, Farsund :)

Jeg bor i Kr.sand nå, men flytter til Grimstad til sommeren[:)]

ser de fleste her inne er fra vest agder. er vi 4-5 fra aust agder? [:)]

ja nann, ser det er deg, meg å mine 2 sladrevenner som er fra aust agder[:)] eller er det fler? ikke meningen å glemme noen hvertfall!! [:)]

Er fra Arendal, men bor i kristiansand :-)

Kjempeide

ORIGINAL: maric

ja nann, ser det er deg, meg å mine 2 sladrevenner som er fra aust agder[:)] eller er det fler? ikke meningen å glemme noen hvertfall!! [:)]

Vi bor i Kr.sand nå, men flytter til Grimstad til sommeren, så jeg er med på treff uansett hvor det måtte bli [;)] og gleder meg til å bo i samme by som Nann igjen [:)]

ORIGINAL: LindaSF83

jeg er fra aust agder!!!

Aust-Agder [:)]

Kr.sand er kanskje det mest praktiske stedet for et eventuelt møte da i og med at vi kommer østen- og vestenfra?
Noen som er keen? En liten Agderbarsel-gruppe?

Det hadde jo vært superkoselig!! [:D] Kristiansand er vel det greieste ja.. Når passer det for folk??

Bare si til, jeg er med [:D][:D][:D]

Reiser på ferie førstkommende søndag og blir borte 14 dager, etter det kan jeg alle dager untatt tirsdager [:D] Jeg er med!!

ORIGINAL: Nann

Reiser på ferie førstkommende søndag og blir borte 14 dager, etter det kan jeg alle dager untatt tirsdager [:D] Jeg er med!!

Jeg reiser og på ferie på fredag og blir borte i 16 dager. Ellers kan jeg og stort sett alle dager [:D]

Back
Topp