Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff stakkars degjeg har det i perioder..bruker det samme som deg, longovital. Anbefaler zendium tannkrem, uten såpe.. Har hørt mye bra om oralmedic men ikke prøvd selv. Det er jo utrolig at det skal gjøre så vondt. Jeg får øreverk og halsverk i samme slengen. Tror jeg begynner å bli syk og så oppdager jeg den lille rakkeren
håper det hjelper med salve, god bedring!!
Det er det samme, ja.Hva er det? Samme som munnskåll?(eller hvordan man skriver det)
OkDet er det samme, ja.
Mine triggere er: brus, stress, mensen og hormonendringer (unntak gravid), lite søvn og slag mot munnen ( f.eks når barnet mitt uheldigvis smeller noe mot kinnet mitt så det blir sår) og hvis jeg biter meg selv. Lakris og salt/pepper potetgull gir også garantert after. Det påstås at det blir bedre med årene. Jeg har bikket 30 og venter fortsattNoen som vet hva dere får dette av? Tenker da på om det er noe spesielt dere spiser eller lignende? Jeg også er veldig plaget i perioder, men aner ikke hva det er som trigger det frem. Ikke annet enn viss jeg biter meg i munnen er det garantert å få slike sår etterpå![]()
Det som funker best her er corsodyl salve som jeg smører rett på aften med q-tips. Vondt som et helvette idet jeg smører, litt bedre etterpå. Hold deg unna sure ting, brunost, karameller og potetgull mens det står på. Forferdelig vonde greier!!! Sliter til vanlig masse med det, men slipper unna som gravid.. God bedring!

Noen som vet hva dere får dette av? Tenker da på om det er noe spesielt dere spiser eller lignende? Jeg også er veldig plaget i perioder, men aner ikke hva det er som trigger det frem. Ikke annet enn viss jeg biter meg i munnen er det garantert å få slike sår etterpå![]()
Er ikke munn, hånd og fot syken da? Munnsyken ser helt lik ut som after. After skal jo ikke smitte..Denne gangen var det mannen som "smittet" meg... Han hadde skikkelig heavy opplegg, jeg fikk og lille fikk (puttet smokken hans i munnen)... Ellers aner jeg ikke... Men unngår de tingene andre her nevner![]()
Er ikke munn, hånd og fot syken da? Munnsyken ser helt lik ut som after. After skal jo ikke smitte..
Har du sjekket inni småens hender, om de er flekkete? Jeg syns den hånd-, fot- og munnsyken gir så ulikt utslag, hvor noen blir kjempehardt rammet på kroppen, mens andre får det mest i munnen. Noen får bare røde flekker, andre får blemmer..Du, det har jeg ikke tenkt på engang! Men da ville vi vel hatt noe tegn på hender/føtter også?
Har du sjekket inni småens hender, om de er flekkete? Jeg syns den hånd-, fot- og munnsyken gir så ulikt utslag, hvor noen blir kjempehardt rammet på kroppen, mens andre får det mest i munnen. Noen får bare røde flekker, andre får blemmer..