After Eight - En liten romjuls "krangel"

Vi fikk en stor pakke After Eight av svigermor til jul, spøken her i huset går på om hun prøver å få oss til å krangle :p

Jeg mener man skal ta en sjokolade og la papiret stå slik at papiret fra de som er tomme holder resten oppe.
Mannen mener man skal ta sjokoladen med papirer og hiver papiret etterhvert slik at man vet hvor det er sjokolade igjen. Han finner til og med på å rydde opp i pakken og hive de papirene jeg setter igjen :p

Hva gjør dere, lar dere papiret stå, eller tar dere det med ut og hiver?

jeg er egentlig helt enig med deg, men jeg ser jo på papiret som rot også........ :hilarious: men hadde nok spist opp alle på en kveld og så kastet hele esken :hilarious:

Kaster

Kaster papiret. Blir bare rot oppi esken ellers. Nå er ikke dette så veldig aktuell problemstilling her akkurat. Tror sist jeg hadde After Eight hjemme er for omtrent 20 år siden.... :laughing025

Nå måtte jeg bare skrive After Eight på handlelista :D en ting jeg har glemt jeg savnet mens jeg spiste melkefritt :p

Er nok litt delt da. Er veldig enkelt å bare ta ut sjokoladen å la papiret stå,men så litt irritert om jeg treffer på en tom. Men om jeg sitter vedet bord så tarjeg ikke turen til søppelbøtta for hver sjokolade.
Mer irriterende med papiret ved siden av meg enn i pappeske ;D

Her hjemme liker ikke mannen sjokolade da, så stort sett er det min sak :p

Kaster definitivt, utrolig irriterende når du tror det er sjokolade, og river til deg et tomt papir. Dessuten ikke veldig hygienisk å la det stå igjen papir etter 10 forskjellige som har hatt sine fingre nedi papirene for å fiske opp sjokolade.. Eneste var når jeg var liten, da lot jeg papiret stå igjen siden det da så ut som jeg ikke hadde tatt så mange når jeg var på besøk feks :hilarious: Greia er jo at de sjokoladene er så små at du ikke raskt ser hvor det er sjokolade og ikke. Hadde sjokoladen stukket opp hadde man jo sett, men nå har de jo mer papir enn sjokolade :p

Jeg lurte meg også noen sjokolader som unge og lot papiret stå for at ingen skulle vite at jeg hadde sneket i sjokoladen til mor. Men nå når det er jeg som skaffer sjokoladen så kaster jeg papiret. Jeg er ikke så glad i å tro at det er sjokolade for så å måtte gå å dobbeltsjekke før man får besøk også er det tomt.

Back
Topp