After Eight - En liten romjuls "krangel"

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Vi fikk en stor pakke After Eight av svigermor til jul, spøken her i huset går på om hun prøver å få oss til å krangle :P

Jeg mener man skal ta en sjokolade og la papiret stå slik at papiret fra de som er tomme holder resten oppe.
Mannen mener man skal ta sjokoladen med papirer og hiver papiret etterhvert slik at man vet hvor det er sjokolade igjen. Han finner til og med på å rydde opp i pakken og hive de papirene jeg setter igjen :P

Hva gjør dere, lar dere papiret stå, eller tar dere det med ut og hiver?

I teorien, absolutt kaste. Innmari irriterende å bare finne tomme papir.

I praksis står det ofte en del tomme papir der. Men det skyldes ikke at de skal få stå. Heller at vi sniker til oss en, ikke gidder etc. Mye samme som at mannen har en vane med å stappe de tomme pillebrettene tilbake i esken heller enn å kaste dem. Men det plager i det minste ikke meg så veldig ofte ;)

Jeg blir irritert på folk som lar tomme papir stå igjen! Når jeg tar en forventet jeg at det er sjokolade i og ikke bare ett tomt papir..

I teorien så er det veldig praktisk å la papirene stå igjen for å holde de andre oppe, men i praksis er det mer irriterende å bare finne tomme papir enn det er å måtte løfte opp en bit som har fallt ned :hilarious: hva man skal gjøre er en smakssak tenker jeg, det er vel egentlig ingen av delene som er riktig eller galt.

Kaster ( hadde kastet hele med sjokolade oppi sikker også fordi den hadde endt med å gå ut på dato :p)

I teorien, absolutt kaste. Innmari irriterende å bare finne tomme papir.

I praksis står det ofte en del tomme papir der. Men det skyldes ikke at de skal få stå. Heller at vi sniker til oss en, ikke gidder etc. Mye samme som at mannen har en vane med å stappe de tomme pillebrettene tilbake i esken heller enn å kaste dem. Men det plager i det minste ikke meg så veldig ofte ;)
Det med pillebrett er irriterende.
Rister på en eske før man skal ut og handle, greit det er mer igjen så da trenger jeg ikke kjøpe mer bare for å finne ut at det er tomme brett som ligger inni

Det med pillebrett er irriterende.
Rister på en eske før man skal ut og handle, greit det er mer igjen så da trenger jeg ikke kjøpe mer bare for å finne ut at det er tomme brett som ligger inni

Og absolutt minst like irriterende å tro at der er sjokolade, også er det det ikke

Som du skjønner, jeg er enig med din mann, man kaster dem. I praksis skjer det ikke alltid her i huset, og jeg liker det ikke.

Kaste papiret. Synes det er verre å tro at det er sjokolade igjen også er det tomt :p

Papiret tas bort fortløpende.
Samme med twist/fazermint/whatever. Papiret tas av og dyttes ikke tilbake i skål/pose. Det er både udelikat og irriterende å måtte grave rundt i tom embalasje for å finne embalasje med godis i.

Enig med mannen din, i dette tilfellet:happy119 Blir irritert om noen lar papiret stå igjen, for så at jeg må kaste papiret etter dem:p

Mener det skal kastes men liker ikke sjokoladen da, så hos meg står den urørt

Tar med papiret. Aldri hørt at noen setter igjen papiret må jeg innrømme. Høres ulogisk ut. Hadde vært snurt om jeg trodde det var mer sjokolade igjen og fant en tom papirbite heller :p

Lar det stå. Til mannens store irritasjon :D

Back
Topp