Afripan erfaringer?

3 barns mammaen

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Da har jeg vært hos legen og fått Afripan for å teste det imot kvalmen..:grumpy:
Er det noen av dere som har prøvd det?? Og som forhåpentligvis har god erfaring med det:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Fikk også time til tul idag :happy093
Er såååååå spent på hva vi får se der inne:Heartred

Sniker fra oktober :) fikk afipran i begge mine første uten hell. Med nummer to fikk jeg i stedet Phenergan av sykehuset, det hjalp mye mer selv om det sløvet og. Skal sies at jeg var veldig dårlig og ble innlagt på grunn av dehydrering. Kunne kaste opp hvert kvarter :yuck: hurra for enda en runde nå, hehe.

Jeg tok første tablett i formiddag. Og har følt på et ørlite overskudd i ettermiddag. Rydda lekerommet til barna, inviterte til besøk etter middag og har for første gang på flere uker ikke sovet noe lur.
Har gått på postafen de siste ukene, og har vært ekstremt trøtt. (Første dag uten dem idag.)Så mistenker at de har gjort meg trøtt.
Håper sånn at det er Afripan og virkning av akupunktur som nå hjelper på:smiley-angelic001:smiley-angelic001:happy:

Sniker fra august :) afipran halverte rundene med oppkast for min del, og tok toppen av kvalmen men ikke helt nok til å fungere vanlig i hverdagen! Funket mye bedre enn postafen, som jeg slet med både svimmelhet og hodepine samtidig som kvalmen ikke forsvant noe.

Håper det funker like bra for deg! :)

Her hjalp det ikke for meg var like kvalm og ble ennå mer sliten og svimmel (bivirkninger)

Back
Topp