Afipran

SEN86

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Jeg fikk afipran med lege for å stilne kvalmen og få i meg mat. På apoteket sa de noe med å ikke spise enten en halvtime før eller en halvtime etter eller begge deler, jeg husker ikke, da jeg var så dårlig at jeg bare ville vekk fra apoteket og tilbake til bilen igjen.

Noen som har fått lignende beskjed og kan hjelpe meg med afripan, tid og mat?:shy:
 
Last edited:
Jeg brukte det en periode fordi jeg hadde betennelse i spiserør og problemer med lukkemuskel, tok de 30 min før måltid da hvertfall :)
 
Sniker.

Jeg tar Afipran rett før måltid og syns det fungerer greit, ikke hørt at man må vente :pompus: Men det er jo greit å ta de på et tidspunkt du vet at du klarer å beholde tabletten og ikke kaste den opp igjen med en gang :)
 
Jeg brukte det en periode fordi jeg hadde betennelse i spiserør og problemer med lukkemuskel, tok de 30 min før måltid da hvertfall :)
Sniker.

Jeg tar Afipran rett før måltid og syns det fungerer greit, ikke hørt at man må vente :pompus: Men det er jo greit å ta de på et tidspunkt du vet at du klarer å beholde tabletten og ikke kaste den opp igjen med en gang :)
Takker og bukker:happy::Heartred
 
Back
Topp