Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen erfaring. Men fikk du Afipran (kvalmestillende)for å øke melkeproduksjon?Hei,
Da jeg helt siden fødsel har slitt med melkeproduksjonen hos meg, har jeg nå fått "Afipran" av fastlegen.
Er det noen her inne som har erfaring og vil dele?
Sjekket dette først da jeg kom hjem dessverre, og legekontoret var selvsagt stengt.Har ingen erfaring. Men fikk du Afipran (kvalmestillende)for å øke melkeproduksjon?
I Felleskatalogen står det at Afipran anbefales ikke under amming.
Da ville jeg ringt barsel og hørt om de vet noe om det. Siden det er helg og legekontor er stengt.Sjekket dette først da jeg kom hjem dessverre, og legekontoret var selvsagt stengt.
Vet den er i utgangspunktet brukt mot kvalme, men at den også kan brukes for å øke melkeproduksjonen. Hadde vært litt greit å høre om andres erfaringer rundt dette.
Vørterøl har ikke hjulpet her, nei.Da ville jeg ringt barsel og hørt om de vet noe om det. Siden det er helg og legekontor er stengt.
Aldri hørt at Afipran brukes for å øke melkeproduksjon.
Håper du får svar.
Har du prøvd vørter øl? I hvertfall den hjelp for min del.
Ok [emoji4]Vørterøl har ikke hjulpet her, nei.
Avventer til noen andre har svart - i tilfelle noen har erfaring![]()
Det har jeg. Og årsaken er avdekket - ønsker ikke å gå inn på det her.Snakk med ammehjelpen og en ammekyndig lege.
Hvis du sliter med melkeproduksjonen, bør du finne ut årsaken først.
Har du hatt babyen på puppen 24/7 hvor alt annet har blitt ordnet for deg i noen døgn?