Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som tar de? Som kjenner noen bivirkninger?
Leste på de og der står det at de skal gjøre så maten passerer magen fortere og sørge for raskere avføring... Og ja, det gjør de!!! Men rekker næringsstoffene å taes opp da?
Noen her som tar de? Som kjenner noen bivirkninger?
Leste på de og der står det at de skal gjøre så maten passerer magen fortere og sørge for raskere avføring... Og ja, det gjør de!!! Men rekker næringsstoffene å taes opp da?
Afipran ble tatt av markedet en stund, de måtte justere dosen. Men nå er den trygg å bruke. Legen min brukte den selv når hun var gravid og sa at det er individuelt, og man bare må prøve seg fremHørte de anbefalte postafen fremfor afipran nå..? Før var det motsatt..?
Jeg har vært mer eller mindre sengeliggende i tre uker pga.ekstrem kvalme, men fikk beskjed av legen min om at de ikke ville anbefale eller gi meg medisiner før jeg evt.blir innlagt.. Høres jo ikke ut som at dere andre har fått samme beskjed..? Så rart at det praktiseres så ulikt -men det er vel sånn helsenorge fungerer..
Herlighet så dumt! Skulle tro det var bedre for de at du fikk en resept på tabletter slik at du slapp innleggelse??Jeg har vært mer eller mindre sengeliggende i tre uker pga.ekstrem kvalme, men fikk beskjed av legen min om at de ikke ville anbefale eller gi meg medisiner før jeg evt.blir innlagt.. Høres jo ikke ut som at dere andre har fått samme beskjed..? Så rart at det praktiseres så ulikt -men det er vel sånn helsenorge fungerer..
Så rart de ikke vil gi noe som kanskje virker..Jeg har vært sofaliggende og sykemeldt i 5 uker, og legen min vil heller ikke gi medisiner.. begynner jo å bli mektig lei, men er veldig kritisk til medisinering selv, så det passer meg bra. Bare håper denne kvalmen går over snart!
Herlighet så dumt! Skulle tro det var bedre for de at du fikk en resept på tabletter slik at du slapp innleggelse??