Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvelmestillende sant?monaogmini skrev:
I såfall kommer det jo ann på situasjonen (kaster man opp masse og ofte er stikkpiller bedre), Men om det bare er for å stille kvalme ville jeg nok heller svelgt en tabelett enn å ta den rktalt.
Dramadama skrev:Kvelmestillende sant?monaogmini skrev:
I såfall kommer det jo ann på situasjonen (kaster man opp masse og ofte er stikkpiller bedre), Men om det bare er for å stille kvalme ville jeg nok heller svelgt en tabelett enn å ta den rktalt.
Ja, jeg kaster opp uten stopp. Det er så vondt når det ikke er noe å kaste opp :( Klarer ikke holde på noe lenger, og har det bare helt forferdelig. Fikk prøve en stikkpille i helga som jeg fikk av legevakta, og da var jeg i storform dagen etter. Var som en miniferie!!
Forvirretmor: Jeg fikk bare høre at man helst ikke skulle ta noe mot kvalmen, men at afipran kunne brukes med omhu. Og det tok jeg som at det ikke var heeeelt optimalt. Men jeg hadde vel ikke fått det om det var farlig..
Dramadama skrev:Kvelmestillende sant?monaogmini skrev:
Ja, jeg kaster opp uten stopp. Det er så vondt når det ikke er noe å kaste opp :( Klarer ikke holde på noe lenger, og har det bare helt forferdelig. Fikk prøve en stikkpille i helga som jeg fikk av legevakta, og da var jeg i storform dagen etter. Var som en miniferie!!
Forvirretmor: Jeg fikk bare høre at man helst ikke skulle ta noe mot kvalmen, men at afipran kunne brukes med omhu. Og det tok jeg som at det ikke var heeeelt optimalt. Men jeg hadde vel ikke fått det om det var farlig..
Jeg har gått på både afipran (stikkpiller), postafen, sofran og stemetil (tror det het det)... Det er verre for fosteret at du ikke klarer å holde på noe enn at du tar en tablett/stikkpille.. Jeg ble tilslutt innlagt med drypp og nasalsonde før de klarte få kroppen min til å respondere på kvalmestillende, fordi jeg nektet å ta de i begynnelsen.. Endte opp med å gå på postafen morgen og kveld til uke 17... Snuppa har det supert i magen :)
Afipran har en del hurtigere virkning en postafen, så om du føler deg ok en dag trenger du jo ikke ta, men om du er dårlig og kaster opp vil jeg anbefale deg å ta en pille med en gang :)