Afipran mot kvalme?

Jeg brukte afipran mot den verste kvalmen i starten av svangerskapet. Funket bra for meg :)

Jeg brukte det litt i første trimester men fikk beskjed om å ikke ta de lenger enn uke 12 (mener det står i felleskatalogen og). Jeg ble fryktelig uvel av de og sluttet raskt.

Lene! skrev:
Jeg brukte det litt i første trimester men fikk beskjed om å ikke ta de lenger enn uke 12 (mener det står i felleskatalogen og). Jeg ble fryktelig uvel av de og sluttet raskt.

Legen sa de ikke skulle brukes i 3.trimester...

jeg fikk d i sist svangerskap. syns ikke d hjalp noen ting. men folk reagerer forskjellig så kan godt være de funker for deg :)

Fikk beskjed av legen om at afipran ikke skulle brukes av gravide lenger, kun postafen :/ Tok postafen noen ganger på de verste dagene, fungerer veldig godt for meg når jeg reiser så visste det villehjelpe :)

Hybelkaninen skrev:
Fikk beskjed av legen om at afipran ikke skulle brukes av gravide lenger, kun postafen :/ Tok postafen noen ganger på de verste dagene, fungerer veldig godt for meg når jeg reiser så visste det villehjelpe :)

Det er motsatt av det min lege sa til meg og det som står i felleskatalogen da.. :S

Jeg tok afipran med noe effekt... brukte også seaband stort sett hele døgnet - også det med noe effekt..

Back
Topp