aemde og Lille Prins

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Hei.
Jeg VISSTE det var noe kjent med nicket ditt :D Hva er sannsynligheten for at vi har termin likt, for 3.gang :D

Hæ? Datt ut jeg nå :p Minns det var noe kjent med Bina, men var ikke helt sikker :p Du må gi meg noen hint Tullerusk :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Å jaa, nå er det noe som demrer ;) :D Artig sammentreff, håper bare denne lille rakker'n klorer seg fast :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Skal til legen for noe annet på onsdag, så da får jeg snike til meg hcg prøve, og sjekke stigning på fredag igjen.. Er jo testegal og skeptisk så det holder, men tok ganske mange blendahvite tester før de ble positive :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Skal til legen for noe annet på onsdag, så da får jeg snike til meg hcg prøve, og sjekke stigning på fredag igjen.. Er jo testegal og skeptisk så det holder, men tok ganske mange blendahvite tester før de ble positive :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Jeg skjønner hva du mener :P hahaha... Ble to tester på meg i dag, men nå tror jeg det holder :P Skal til fastlegen på fredag :)

Tatt 4 tester idag! Haha :p i tillegg til å se på dem når jeg tar de, er jeg innom badet sikkert 30 ganger iløpet av dagen for å se på streken ;) Det har klikka for meg :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

ImageUploadedByBV Forum1399925857.966251.jpg

Grei stigning siden i går tidlig vel ? Den Cb'n skal egentlig ligge i midten der :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Tatt 4 tester idag! Haha :p i tillegg til å se på dem når jeg tar de, er jeg innom badet sikkert 30 ganger iløpet av dagen for å se på streken ;) Det har klikka for meg :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Haha, det er som om jeg skulle ha skrevet det innlegget. Godt det ikke bare er meg :O :) :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er like tussete enda :p Brukte siste testen min i går tidlig, kriiiise.. Venter 20 nye i posten idag :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Back
Topp