Adventstjerne

Hoppetusså

Glad i forumet
Kan dere vise meg adventstjerna deres.

Kjøpte en adventstjerne på fot ... men det så ikke noe bra ut.
Ut å kjøpe ny i morgen, hvis de har flere fine igjen da
Hadde tenkt å slippe å skru krok i vinduet, men må visset det alikevel

Jeg kom over en sånn der type adventstjerne som den du viser til da jeg var på Åhlens - altså en sånn som står på fot.
Syntes den så så flott ut, men den ville ikke passet inn hos oss da vi har sofa stående med ryggen mot vinduet (veldig nærme), samt at jentungen aldri ville latt den stå i ro.
Så vurderer den samme stjerna som sto på fot, bare at den er litt større og skal henges oppi vinduet.
Den jeg tenker på selges både på Åhlens og Skeidar - Jeg har ennå ikke vært å kjøpt den da.. Må dra i ettermiddag eller i morgen[:)]
Edit: Får slenge inn et bilde når jeg har fått ei opp i vinduet[;)]

Det aller viktigste er at det blir behagelig/koselig lys fra adventstjernene når man slår av de andre lysene i stua - synes jeg. Så det må jeg få sjekket ut før jeg kjøper den.

Fra før av har jeg ei julestjerne i glass. Type black design stil.
Blir spennende å prøve noe nytt[:)] Søstra mi skal også prøve ut ei sånn i papp, men hun vil ha ei rød. (jeg vil ha hvit).

Her er Adventsstjerna vår
litt dårlig bilde men vi har 2 av disse
syns de er veldig fine å passer utrolig godt inn hos oss

Vi har to store glasshjerter med lys istedenfor vi[:)]

Har ikke fått opp stjerna pga at jeg måtte vaske kjøkkenjulegardinene i siste liten [:'(]
Men kommer med bilde så snart de er kommet opp + stjerna da[8D]
Så kan jeg brife med mine 80 talls gardiner som jeg har fått av min mor som igjenn arva
dem fra sin mor [8D]

Her har vi ikke fått opp noe enda. eller det vil si vi eier ikke en eneste julestjerne eller noe annet. venter på penger så jeg får kjøpt litt stæsj å pynta med. Alt er blitt borte etter flytting. så irriterende[:@]

Vi har to sånne i glass som man får kjøpt på IKEA[;)] synes de er ganske fine også passer de inn hos oss[:D]

Back
Topp