adventskalender

Fru Lotten

Forumet er livet
Ja jeg begynner tidlig i år! Og godt er det å få unna litt, har flere jeg må lage[:D]

Tips til hva jeg kan putte inni mottas med takk![:D] (jente 9 år, gutt 4 og mulig gutt 14 og jente 0 år).
Til 9-åringen tenkte jeg på hårstrikker og spenner og sånnt, også litt penger til godteri på lørdager....penger til kontantkort på julaften...
Litt verre med de andre...[8|] Må jo få plass i en fyrstikkeske....kanskje jeg kan putte i noe lego til lillemann...?....

WOW! Den var jo knallflott!!!! Har du oppskrift på den?????
Har ikke så mange forslag til hva du kan ha oppi da.... Lego hørtes jo greit ut, og til hun eldste, gjerne ringer, smykke. Ellers kan en jo putte i smådill som viskelær, klistermerker, microbiler, godteri....

nei ingen oppskrift...er i grunn bare å lime sammen 24 fyrstikkesker som du ser...også ei plate på 4"x4" over og under og dekorere....[;)]

så utrolig fin kalender![:)] den skal jeg også prøve meg på![:)]

Den var drit fin!! Den ska egogså prøve meg på!![:D]
Du kan jo ha små lapper oppehvor du skriver hvor tingene ligger så kan du kjøpe litt større ting hvis d e vanskelig å finne på så små ting[;)] Vi hadde alltid lapper på kalenderen var og syntes d var kjempe gøy[:D]

Den var kjempe lekker. Sån vil jeg også lage. Får vell bare begynne å samle på tomme fyrstikk esker.
Bra vi går en mørkere tid i vente, sån at vi tenner masse lys.

Går også ann å få kjøpt tomme fyrstikkesker

http://nettbutikk.litografen.no/netthandel.dll/EXEC/8/02i3cv81tedrxi1c422k61mv4ytg

jupp, je ghar kjøpt mine hos litografen! da får man de hvite og jobben er mye enklere![:D]

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de platene som er brukt til topp og bunn på kalenderen?

ORIGINAL: Lenore1983

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de platene som er brukt til topp og bunn på kalenderen?

det er helt vanlige chipboardplater jeg har skåret til...bruk baksida på ei spiralblokk for eksempel[;)]

ORIGINAL: Lotten

det er helt vanlige chipboardplater jeg har skåret til...bruk baksida på ei spiralblokk for eksempel[;)]

Ikke dumt[;)]

Så utrolig fin kalender!!![:)] Jeg vil også ha sånn...hihi[:D]

ORIGINAL: Lotten

Ikke dumt[;)]

det enkle er ofte det beste![:D][:D]
GT sara: Du får sette gubben i sving!! velkommen tilbake forresten, du kan tro vi har savnet deg og alle dine herlige innspill![:D]

Back
Topp