Adventskalender

Bøtteknott

Forelsket i forumet
Synes å huske at det var snakk om dette i fjor, altså om man ga kalender til partneren sin. Hadde ikke tenkt til å gjøre det nå, men kom nettopp over en bildejulekalender fra Japan Photo, og syntes det virket helt genialt. På fremsiden satte jeg inn et bilde av oss i parken fra da jeg var høygravid. I lukene plukket jeg ut et utvalg bildeminner i nogenlunde kronologisk rekkefølge. Ikke de fineste bildene, men de som fanger de øyeblikkene man blir glad over å bli påminnet. Mot slutten har jeg det første ultralydbildet, etterfulgt av et bilde av meg som holder babyen for (nesten) første gang. Tror det blir en kjempefin førjulspresang, nå som vi er veldig mye familie og ikke like mye kjærester. Syntes det virket så bra at jeg ville dele det videre. :)
 
Høres flott ut!
Hvor mye måtte du gi for kalenderen? :)
 
Det var jo en søt ting å gi:) ikke aktuelt med kalender her, såvidt vi kommer på gaver ellers:p
eller vi er flinke til å kjøpe godteri til hverandre, hihi:)

Men jeg har faktisk fått flaxkalender av han som han kjøpte med en gang de kom i butikken! Det var det søteste han har gjort på en stund, jeg elsker jul og planlegging :p
Hadde nok dånt om jeg fikk en sånn bildekalender der han hadde plukket ut bilder<3
 
Det var jo en søt ting å gi:) ikke aktuelt med kalender her, såvidt vi kommer på gaver ellers:p
eller vi er flinke til å kjøpe godteri til hverandre, hihi:)

Men jeg har faktisk fått flaxkalender av han som han kjøpte med en gang de kom i butikken! Det var det søteste han har gjort på en stund, jeg elsker jul og planlegging :p
Hadde nok dånt om jeg fikk en sånn bildekalender der han hadde plukket ut bilder<3
Haha, jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi i julegave enda. :) Håper det går seg til i god tid. Kalenderen ble bare en spontan greie i går. I fjor delte vi på en lakriskalender, så han forventer nok ingenting. Kalenderen dukket opp fordi jeg allerede holdt på med en fotobok på Japan Photo sine sider. Boka tok overraskende lang tid å lage, selv om det bare er en julesangkalender til babyen (som hun sikkert får større glede av senere). Så da virket plutselig "ferdig"kalenderen deres veldig enkel å slenge med.
Du kan jo alltids hinte litt til mannen da; "Oi, se her a! Osv." ;)
 
Så koselig [emoji4]
 
Back
Topp