Adventskalender

  • Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet
M

Moderator Anette

Guest
Nå er det litt over 1 mnd igjen til jul og mange er nok igang med adventskalender til barna. Men har du egen adventskalender?
 
Jeg har en kalender mamma har brodert til meg

Men det har ikke vært pakker på den på mange år og kommer den i bruk i år blir det nok til yngste som får sin egen neste år
 
Nei, det har jeg ikke behov for.
 
Har flax kalender, + min mamma pleier lage kosekalender til meg med brus og snop ol i :p
 
Tenkte lage pakkekalender til lille som kommer i januar. Eller, dvs sambo og meg. Vi kjøper halve hver og åpner annenhver gang :)
 
Ikke til meg selv, nei. Men gleder meg til å åpne sammen med storesøster. Jeg fikk aldri gavekalender da jeg var liten, opplevde det som veldig leit da alle andre hadde med kalendergavene sine på skolen. Så det skal de få når de blir litt større. I år blir det mummi-kalender med klistremerker, sikkert helt topp! :)
 
Last edited:
Forøvrig har alle her i huset, tradisjon for oss og alle er like spente på hva de andre får
 
Harben Flax kalender :)
 
Kjøper noen ganger flax kalender
 
Nei, blir ikke noe på meg :p får lage meg en nellik appelsin ;) men småen skal ha kalender for første gang, så det blir vel like mye for meg. For er bestemor, tante og oldemor som har kjøpt inn til den. Så jeg har ikke peiling på hva han får :)
 
Jeg og sambo har fra vi var små. Det kommer fortsatt noen pakker der fra mamma og pappa og svigers ;) kan være en 4-5pakker fra hver til oss! Ikke noe som er forventet! Ellers ordner de med noen pakker til sønnen vår. Og der ordner jeg også noen selv!
 
Jeg er julegal, så har i år minst tre kalendere til megselv. En Lakrids, en Rituals og pakkekalender fra ei venninne. Hun får tilbake og mini får pakkekalender/ sjokoladekalender. Og i år har jeg kjøpt Lakrids til mine foreldre også . Vurderer også å kjøpe meg flaks-kalender og Summerbird
 
Nei det har jeg ikke :p
 
Back
Topp