Adventskalender

En tråd i 'Mars 2016' startet av Eia7, 25 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 2725020070603 Flørter med forumet

Skal dere ordne med adventskalender til babyen?? Hva slags kalender skal dere evt. kjøpe/lage? :)

2. Pink Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Nei, han får ikke kalender i år, men skal kjøpe en fin julestrømpe på etsy som jeg skal fylle med litt gaver og smoothiepakker på julaften :) skal du lage pakkekalender til lille? :)

• Liker Liker x 1
  3. 2725020070603 Flørter med forumet

Jeg er usikker på hva jeg skal... elsker julen og vil gjerne gi en fin kalender som bidrar til at vesla skal elske julen og forventingene til julaften like mye som mora da hun var lita hehe. Men hun er jo bare 8 mnd i desember, så spørs om hun skjønner stort av det da :p men julestrømpe skal hun hvertfall få. Smoothies var en god plan!

4. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Jeg bestilte julestrømpe med navnet hans på, skal fylle den opp med noen smoothier å noe annet spennende :)

• Liker Liker x 1
  5. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Nei, det ser jeg ikke poenget med. Neste jul derimot!

6. Pink Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Hvor bestilte du fra? :)

• Liker Liker x 1
  7. Arielda Flørter med forumet

Nei, vi venter til neste jul :)

8. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Nei. Vurderer å lage til storesøster på to år, men bebis får ikke :p Lurer på å vente med storesøster sin også, så de kan få når begge er store nok.. 17 mnd mellom dem :) Vi får se.

9. Millli Guest

Tenker det samme som deg:)

• Liker Liker x 1
  10. Litjlointa Forelsket i forumet

Venter til hun forstår litt mer av det =)

Del denne siden