Adventskalender

Lille*

Betatt av forumet
Skal dere lage kalender til babyene deres i år, bare for å begynne tradisjonen, selvom de er små?;)

Skal sy den ferdig til jul så den er klar til neste år. Bruke kun strømpe i år.

Nei

<3<3 Lillesøster ble født 08.08.13 <3<3

Skal ikke ordne noe i år, men neste år derimot :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Faktisk: ja. Kun fordi gutta her er vant til å dele kalender- de åpner annen hver dag. Nå skal de åpne tredjehver. Jeg spurte dem om de ville vente til neste år med det, men de var helt klare på at de ville at lillesøster også skulle være med. Så 8 pakker blir til veslemor. Er jo for guttas skyld, så jeg blir bare å pakke inn en sutt, om ho trenger feks ny penstrømpis til julaften etc.

Nei, skal vel lage til typen :) han fikk sin første i fjor. Er ikke norsk så de feirer ikke jul på samme måte !! Men gleder meg å lage til babyen :)

Nei, lager til storebror for første gang i år, og han er 2,5 år.

Ikke direkte til babyen nei, men har SingSang kort som jeg pakker inn sammen med aktiviteter til guttene så da får hun kanskje litt glede av sangene ;)
Ellers får guttene hver sin playmobil-kalender.

De får jo egentlig mer enn nok til jul, så pakkekalender blir det ikke før de evt. etterspør det selv og kanskje ikke da heller :P

Eller til eldstemann pakket jeg inn julegavene hans da han var 1,5 og 2,5 som julekalender, da han var 1,5 fikk han byggeklosser, en hver dag og mange på julaften og da han var 2,5 fikk han duplo brannstasjon med byggeinstruksjoner så han fikk bygge litt og litt mer på den for hver dag.

Back
Topp