adventskalender

ORIGINAL: *Smula*

ORIGINAL: Loo

jeg blir ikke helt enig m megselv om han skal få eller ikke.. jeg tror ikke han skjønner greia helt enda og er redd d blir hyl og skrik når han ikke får åpne de andre pakkene som henger der med en gang. usikker.. har litt tid på meg da [:)]

Jeg skal henge på en og en pakke i år!
Sånn at det på morran henger EN pakke hver dag..
Tror ikke det går så bra å ha alle pakkene på.. Han står opp alene i helgene f.eks, og vips så var alle pakkene åpnet hehehe

du er slettes ikke dum du!
der ble jeg overtalt.. det blir pakkekalender [;)]

ORIGINAL: *Smula*

jeg blir ikke helt enig m megselv om han skal få eller ikke.. jeg tror ikke han skjønner greia helt enda og er redd d blir hyl og skrik når han ikke får åpne de andre pakkene som henger der med en gang. usikker.. har litt tid på meg da [:)]

Jeg skal henge på en og en pakke i år!
Sånn at det på morran henger EN pakke hver dag..
Tror ikke det går så bra å ha alle pakkene på.. Han står opp alene i helgene f.eks, og vips så var alle pakkene åpnet hehehe

du er slettes ikke dum du!
der ble jeg overtalt.. det blir pakkekalender [;)]

hehehehehe!
[;)]

Nora skal få pakke kalender, hun skal ha den kalenderen som jeg hadde som liten. Har kjøpt inn litt, bla søte strikker, kronepannebånd, såpeskum, tegnesaker blant annet.[:D]

Svigermor heklet en kalender til mannen min for mange år siden som vi bruker. Har kjøpt og pakket inn nesten alle pakken nå. Har kjøpt litt forskjellig.

sånne merker til å klistre på vinduer for å pynte, er noen snøfnugg og nisser.
hello kitty lego
div såper
noe ullklær
tannbørste med hello kitty som blinker
rosa elefant til å henge på veggen som tannbørsten skal være i
hårstrikker
hårbørste
nisse inni sånn glasskrukke med snø
skal lage såpe som hun skal gi bort i julegave, de dagene vi skal lage noe juleverksted ting er det det hun får i kalenderen.

Har kjøpt litt større ting på onsdager siden hun er hjemme fra bhg da, og det er litt greit for min del at hun har noe nytt som hun bruker litt energi på[8D]

her var det mange gode ideer jeg skal låne[:)]

ORIGINAL: fjerdemam

ungene ønsker seg pakke kalender[&:] men hjelpes det blir dyrt og mye styr, husker ett år ble jeg aldri ferdig å pakke inn.......
Mulig det blir pakke kalender hver lørdag, eller søndag, eller begge dagene, og en vanlig luke kalender utnom.......
hver fjerde dag ville de ikke ha.... ok for meg [8D]

det skjønner jeg godt! det blir litt annerledes med 4 barn ett 1! Både i pris og tid!

lurt å bare ha i helg da![:)]

Hær blir d pakke kalender[:)] Men jentene dele på den,så de får vær sin dag,[:)]

Back
Topp