Adventskalender

Skravlemor

Elsker forumet
Hvor mange adventskalendere har deres barn?
Vi har pakkekalender, men har hendt at noen besteforeldre har kjøpt en ved siden av. har hatt tre på det meste.

Blir ikke i år heller

Min får en kalender! Synes ikke noe om sånne sjokoladekalendere, det blir nok godterier i desember likevel...[8D]

Her blir det to[:)] Skal få Kinderkalenderen også sydde mamma kalender til henne for 2 år siden, i stedet for pakkekalender, skal vi lage til fine små kort der vi har en aktivitet/noe å gjør sammen hver dag[:)] Eks Spille Ludo og drikke kakao, pakke inn julegaver, bake pepperkaker og masse slike ting[:)]

hehe... blir delvis 3 siden hun fikk en av fadderen sin i dag[8D] Men den skal hun ha nå i november [:D]

ORIGINAL: *Bestevennen*

Her blir det to[:)] Skal få Kinderkalenderen også sydde mamma kalender til henne for 2 år siden, i stedet for pakkekalender, skal vi lage til fine små kort der vi har en aktivitet/noe å gjør sammen hver dag[:)] Eks Spille Ludo og drikke kakao, pakke inn julegaver, bake pepperkaker og masse slike ting[:)]

hehe... blir delvis 3 siden hun fikk en av fadderen sin i dag[8D] Men den skal hun ha nå i november [:D]

masse å glede seg til fremover da[:D]

Tenkte jeg skulle lage pakkekalender til mini så begynte på noen pakker..
Så kom min kjære mamma og sa hun var over halvveis med pakkene, og
i går kom hun med en sjokoladekalender også til mini! Haha.. Snakk om å
bli bortskjemt av bestemor da [;)]

En pakke/aktivitetskalender og en barnetvkalender som barna deler.

Ungene får hver sin pakke kalender, i tillegg til at de skal ha en kalender som følger barne-tv. [:)]

Pakke-kalender og barne-tv-kalenderen. :)

Holder lenge med en. Om noen av besteforeldrene vil kjøpe småting til den kalenderen, så er det greit. Men de får ikke flere nei. 

De får hver sin pakkekalender

Back
Topp