Adventskalender

tenkte jeg skulle lage pakkekalender[:D]

Hei [:D]
innom og sniker litt,har nemlig ikke vært innom på leeeeeeenge[:)]
(litt kaos i det virkelige livet kan man si[&:]) 
i år er det 4 stykker jeg skal ordne kalender til.kan ikke strikke,sy eller brodere.
så skal ta en hobbyplate,male julemotiv på den,dele opp i 4 (med navn) og skru kroker for oppheng av pakker[:)] lager til gutt f.21 sept,jente 2 år,gutt 7 år og jente 18 år[:)]

det blir fort dyrt,men prøver å dele det litt opp i godteri,leker og noe som jeg uansett kommer til å kjøpe før jul (nattpysj,sokker,nisselue,undertøy,hårpynt,slips,osv.)å på de dagene ligger det i tillegg en liten godis[:)]

en annen ide er aktivitetskalender,med untak av gaver i helgen (eller i ukedagene) da blir det ikke så mange gaver.å aktivitetene kan være gratis[:)]lage snemann,dra på tur,eller andre ting som baking,basseng,kino,kafe.

velvel...lykke til uansett til alle kalenderfiksere der ute[:)] 

Skal kombinere pakke/aktivitets kalender. Minsten forstår når eldstemann får noe så han må også få i år. Hvis ikke hadde det nok blitt rama skrik ja[8D]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: moongirl74

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: moongirl74

Har dere så snille unger som kommer til å godta kun 1 pakke hver dag? Tror det hadde blir ramaskrik her... [:-]

Hadde det i fjor iaf. En gang må hun lære det uansett[;)]

Ja de lærer nok [:)] Men er usikker på om jeg orker diskusjon 23 dager i Desember [:D][:D] Og til neste år er det enklere å forklare hva en kalender er... i år skjønner han ikke poenget med nedtelling og julaften. Men det er jo utrolig koselig for foreldrene da [8|]

Jeg synes det blir feil om dere ordner til en og ikke begge.. for han er gammel nok til å se det.
Kan du ikke prøve da? Og i verste fall gjemme kalenderen og hente frem en og en pakke?

Huff, hadde ikke tenkt å ha den i stua da! Nei det går jo ikke [:)] Visst det blir sånn så skal hun ha den på rommet sitt. Men jeg får se... mulig ingen får pakker men bare en sjokoladekalender. Det haster jo ikke for han - det kommer jo mange år framover.

Back
Topp