Adventskalender

moongirl74

Elsker forumet
skal dere ha det til 2-åringene i år?

Jeg vurderer å vente ett år til. Han forstår ikke poenget uansett og kommer ikke til å glede seg til å åpne neste pakke/ luke og bare 1 hver dag. Jeg tror han kommer til å mase om å få åpne flere pakker/ luker og at det blir en negativ opplevelse i stedet for noe gøy. Har ikke helt bestemt oss men tror vi prioriterer hun på 12 år i år også..

vi skal ha aktivitetskalender

tror vi skal prøve å lage en aktivitetskalender..

Vi skal ha pakkekalender, hun fikk det i fjor også og syntes det var kjempe stas[:D]

tror vi prøver en pakkekalender i år jeg, vi har også  kjøpt en mikkke mus kalender men den er det sjokolade i å det liker han ikke!(Så den går nok til meg)[:D]hahah

blir pakkekalender(med noen aktiviteter)på begge ungene og en sjokoladekalender på hver..

Ja,siden guttene skal ha, så må nesten hun å få føler jeg. Hun skjønner jo veldig mye,å kommer til å bli lei seg om guttene får hver dag, å ikke hun[8D]

Her blir det en pakkekalender med noen aktiviteter innimellom.
Det kommer til å bli en del praktiske gaver (ting hun hadde fåt uansett), og så regner jeg med vi kjøper en duplo som vi deler opp. Noen dager blir det aktiviteter. Hun hadde det i fjor også, og pakkene var stas å se på, og morsomme å åpne. Det var det første hun spurte etter når hun stod opp [:)]

Syns det er koselig både å ordne og å se Maikens reaksjon [:D]

Her bryr han seg ikke om pakker, så det er ingen vits. Blir vel en sjokoladekalender om vi skal ha noen.

Her skal vi ordne pakkekalender til begge to, tenkte den skal bli litt ekstra bra i år.. siden vi reiser til Thailand å di fleste juleforberedelser er avlyst..

Har dere så snille unger som kommer til å godta kun 1 pakke hver dag? Tror det hadde blir ramaskrik her... [:-]

ORIGINAL: moongirl74

Har dere så snille unger som kommer til å godta kun 1 pakke hver dag? Tror det hadde blir ramaskrik her... [:-]

Nei, det hadde ikke gått her, derfor vi har aktivitetskalender [;)]

Det gikk fint ifjor så krysser fingrene for det samme i år..[:)]

Vi skal ha aktivitetskalender

Hadde det i fjor iaf. En gang må hun lære det uansett[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Ja de lærer nok [:)] Men er usikker på om jeg orker diskusjon 23 dager i Desember [:D][:D] Og til neste år er det enklere å forklare hva en kalender er... i år skjønner han ikke poenget med nedtelling og julaften. Men det er jo utrolig koselig for foreldrene da [8|]

Ja de lærer nok [:)] Men er usikker på om jeg orker diskusjon 23 dager i Desember [:D][:D] Og til neste år er det enklere å forklare hva en kalender er... i år skjønner han ikke poenget med nedtelling og julaften. Men det er jo utrolig koselig for foreldrene da [8|]

Jeg synes det blir feil om dere ordner til en og ikke begge.. for han er gammel nok til å se det.
Kan du ikke prøve da? Og i verste fall gjemme kalenderen og hente frem en og en pakke?

Samme tenkte jeg. Godtar hun det ikke i år får det heller bli ramaskrik [;)]

Back
Topp