Adventskalender til voksen?

I

Ingenbruker

Guest
Noen kule? Ser det er mye forskjellig, skal kjøpe i gave til ei frøken på 18[emoji5]
 
Aner ikke, lager pakkekalender jeg. Hva finnes der ute som du kan velge mellom da?
 
Aner ikke, lager pakkekalender jeg. Hva finnes der ute som du kan velge mellom da?

Skal kjøpe til ei som har bursdag og blir 18 i november, hun ønsker seg kalender men jeg aner jo ikke hva som er bra [emoji23]
 
Skal kjøpe til ei som har bursdag og blir 18 i november, hun ønsker seg kalender men jeg aner jo ikke hva som er bra [emoji23]

Nei det var det da ^^
Men det kommer jo an på hva folk liker. Jeg elsker pakkekalender, og har gjort det hele livet, så det hadde vært en stor hit her. Så har du jo de som foretrekker en sjokoladekalender. Da har du de til 10 kr opp til 200-300 kr.
Noen liker Øl-kalender.
 
Nei det var det da ^^
Men det kommer jo an på hva folk liker. Jeg elsker pakkekalender, og har gjort det hele livet, så det hadde vært en stor hit her. Så har du jo de som foretrekker en sjokoladekalender. Da har du de til 10 kr opp til 200-300 kr.
Noen liker Øl-kalender.

Tror hun er mer makeup/hudpleietype[emoji23]
 
Body shop har hvertfall noen, har ikke prøvd så vet ikke hvor bra den er.
 
Rituals har to ulike, til forskjellig pris :) Veldig fine kalendere, med alt mulig fra Rituals i. I fjor fikk jeg feks mascara, scrub, bodylotion, håndkrem, dusjolje, dusjskum og mye annet fint! Så fornøyd at jeg har kjøpt lik kalender i år igjen [emoji173]️
 
Ellers har L’Occitane en også, men de jeg kjenner som har prøvd den, syntes den var kjedelig, ensformig og ikke til å anbefale til den prisen...

Det pleier også å være gode priser på kalendere om du har mulighet for å handle tax free :)
 
Jeg kjøpte en te kalender til meg selv. Både pukka og tetøsene har. Gleder meg til å drikke en ny type te hver dag :)
 
Jeg fikk Body shop sin i fjor, og den var veldig ålreit! Tror det er tre forskjellige prisklasser på den. Ellers finnes det ølkalender da, hvis hun er glad i øl. Bolina har kaffekalender.
 
Back
Topp