Adventskalender til toåring?

Mine har fått da de var et år og drøyt år. De skjønte raskt at det var ny pakke hver dag :p

Får pakkekalender sammen med storesøster på 5. Var veldig stas i fjor, men om han skjønner at det er en nedtelling er en annen sak :p
Har kjøpt småfigurer fra Paw Patrol og Dinosaurer.
De har også fått en Peppa kalender på deling av farmora

Har «pakkekalender» til min på 1 år og 7 mnd.. har pakka inn klemmesmoothier, små rosinpakker, hårspenner, sokker osv

Hvis min skal ha kalender som toåring så blir det type en duplopakke delt opp i 24 pakker.

Min toåring får (to i desember) fordi det hadde vært litt brutalt om storesøster på snart 5 fikk mens lillebror bare måtte se på :b

Jeg hadde adventskalender til min 2åring (ble 3 tre måneder senere) og når jeg ser tilbake på det kunne jeg egentlig ha spart meg for den :P

Hadde pakkekalender i fjor da min var 2 år, og hun hadde stor glede av den. Har brodert en kalender til henne hvor alle pakkene hang, og snakket om kalenderen hver eneste dag. Var klar for å åpne med en gang hun kom hjem fra barnehagen. Spent på hvordan hun kommer til å reagere i år, nå når hun er nesten 3 år. Hun kommer til å få noen av tingene hun fikk i fjor i år og, feks filtjuletre med pynt med borrelås på. I tillegg har vi disney bokkalender.

Brukte leker og bøker, kjøpte nye esker med leker som kunne deles opp i flere gaver, litt godteri i noen pakker (alltid på lørdager, og noen flere dager), aktiviteter (ting som kunne knyttes til aktiviteten: pepperkakeform etc.)

Vi prøver oss på kalender i år, selv om det kanskje er litt tidlig. Hun blir to rett før jul.

Hun får en kjevle, julepysj, plastilina, litt lekemat og duplo (fordelt i flere pakker), pepperkakeform når ho skal bake, noen lekedyr, rosiner osv... Blir strømpe på julaften også, og en nissepakke. Vet ikke helt hva jeg fyller i de enda.

Back
Topp