Adventskalender for 1 åring?

Min er 1 år og han får pakkekalender i år:) blir ikke store pakkene, men har kjøpt inn ett sett med flere biler som jeg fordeler i flere pakker, litt smoothie-poser/annen snacks, dyrefigurer og lekeverktøy:joyful: pappan var litt overivrig i helga og kjøpte blant annet en dyr bamse til kalenderen:hilarious:
Så gøy! Takk også for tips i hva å ha i. Har Lego, litt godteri, smoothie også. Dyrefigur og lekeverktøy likte jeg:happy:
 
Min yngste er 1 år og 5 mnd til jul og han får ikke noen kalender selvom søstra på 5 får. Eldste min hadde ikke noe glede av det før ho var 4. Prøvde da ho var 3, men var ikke interessert. Hadde sikkert vært interessert om det var sjokolade da..
Ja, man må bare prøve seg fram. Ikke alle som har interesse for det enda.:joyful:
 
Mormor ordnet til eldstemann da han var 1 år og 3 måneder og jeg synes egentlig det var for tidlig. Kanskje som treåring, men spesielt nå, som han er fire, har det mer for seg, synes jeg.
 
Synes pakkekalender høres ut som en god idé. Tenker at man ikke trenger å gi sjokolade, men pakke inn F.eks sånn smoothiepose, sånne ''ostepop"(husker ikke navnet), noen klosser, leker og andre små ting som fenger. Ser for meg at det kan gi mye glede :happy:
 
Mitt barn hadde veldig mye glede av pakkekalender da hen var 1 år, så det varierer fra barn til barn. Brukte anledningen til å pakke inn mye som hen trengte og litt annet. Ullsokker, tannbørste, tannkrem, leker, puslespill, pannebånd, tusjer, tegneark, refleks, bestikk, buff osv., og fylte på med litt smoothie, frukt, havrebar, rosiner, liten pose med maissnacks og sånt innimellom:) Veldig kjekt å kjøpe multipacks og dele opp over flere dager.
 
Back
Topp