Advent

Julestjerner i vinduene, røde gardiner, juleduk og -lys er fremme. Nissene og den andre pynten får vente litt til:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har funnet frem eskene med julepynt og har planer om å henge opp stjerne og litt sånt, men har vært utslått med forkjølelse hele helga :( Klarte heldigvis å få ferdig adventskalenderen til min mann på fredag, så første "luke" ble åpnet i dag. Selv hadde han gjemt en DR. Who-legofigur på stua til meg :)
Har forresten planer om å endelig få strikket julekrybbe. Har kjøpt garn, men orker ikek strikke mye om gangen for tia :(

ikke helt klar,men dagen i dag var fin:) tatt det rolig hjemme og sett på litt koselig tv i kveld,ungene var selfølgelig i extase over pakke kalenderen til morgenen:D

Jeg pynter alltid til jul 1 desember! Da koser vi oss med pynting, julegrøt og julemusikk. Mini på 2.5 år var helt i hundre i går, nissen hadde jo kommet med forskuddspakker for å telle ned til jul! Siden mannen i huset skal reise i nordsjøen 17.desember dette året, skal vi kose oss skikkelig sammen frem til da hvertfall :) Elsker julen! :)

Har pynta bittelitt i natt bare. Rød duk, røde telys og to røde puter. :p Skal etterhvert bytte gardiner i spisestua og kjøkken da. Juletre kommer nærmere julaften :)

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Blir det sånn ca veeldig tett mellom dine små? :D ➡️⬆️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har vi tatt frem stjerne og stake, pluss ei lita julegardin (med dompapper ❤️) i gangen :D resten blir litt sånn etter hvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ååja ops. Feil forum jaa, haha. Sniker meg ut att :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Pynta vinduer med klistremerker til Liam og pynta med røde putetrekk og på reolen. Julelysestaker fra blackdesign henger høyt i vinduene og må ordne pærer til julestjerner. Setter opp treet mudt i desember så d ikke dauer mens vi e i trondheim ImageUploadedByBV Forum1386060876.900337.jpgImageUploadedByBV Forum1386060891.832739.jpg

Gleder meg litt til å pynte og vaske når jeg kommer hjem. Tok hovedrengjøringa i helga, men det er allerede på tide med en ny shining. Blant annet klesvask som jeg aldri blir ordentlig kvitt:P, men nå ¨må jeg få opp litt julepynt. Håper bare at mannen min har klart å gå ned i kjelleren og hente opp pynten for meg:)

Back
Topp