Advent

Her er det stjerner i vinduet, og har kjøpt et lite tre som står på verandaen med lys i. ( bor tredje etg). Adventstaken lagde jeg i går og noen telysholdere med julemotiv er satt frem.

Kan ikke dessverre ikke pynte noe særlig da vi fortsatt har visninger på leiligheten :(

I byen her er det nissetog og tenningen av julegrana hvert år første søndag i advent. Så det er tradisjon her. Etter det spiser vi alltid grøt med mandel i hos mamma og pappa:)

nix og nada. ingen jul her i hus :P

Har fått på juleduk og adventslys. Ikke hatt ork til noe mer. Må nok opp på loftet i løpet av uken og ta ned juledekorasjoner:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Blir sånn pynting i vinduene som de fleste andre. Også kommer et mini juletre opp. :-) sånn man kjøper på clas ohlson.

Mannen skal pynte i morgen, siden vi er her vi er...

♧ Sendt fra app'en ♧

Last edited:
Her blir alt pyntet ferdig i morgen :) må bare vaske ferdig huset først :) deilig med alle lysene og de fine fargene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hengt opp gardiner og funnet frem noen småting fra julepynteeska :) elsker jul<3

Har fått opp staker og julestjerner:) Har funnet frem mye rødt men har ikke orket og pyntet så mye ennå.
I kveld er det julegrantenning her, men det blåser ganske heftig her så jeg vet ikke om vi orker og gå dit da?
Men god mat og snop i kveld:)

Skal pynte i dag, med adventsstaker, duker, nisser og engler ;) Men juletreet, det skal IKKE i hus før 23 des, og skal pyntes rett før Hovmesteren og Grevinnen ;)

Ikke jul her i hus heller :) vi feirer ikke jul, pga troen vår :) men har endelig hatt energi til å rydde en del og vaske så det har vært godt :)
Men masse lys og kos nå som det er så mørkt ute. Tar frem litt hvite fine gardiner og duker og pynter med mye lys så er koselig nå :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har pynta bittelitt i natt bare. Rød duk, røde telys og to røde puter. :p Skal etterhvert bytte gardiner i spisestua og kjøkken da. Juletre kommer nærmere julaften :)

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Gikk ned i kjelleren for å finne julepynten, og borte var den! :O Fikk heldigvis lokalisert den til pappa sitt loft, der den hadde havnet ved en feil. Men den kommer ikke i hus før til uken :( Får sette meg ned og strikke nisser jeg da, så har jeg noooe... :)

Back
Topp