Advent`s tråd

Leverihåpet

Gift med forumet
Hei Hei Alle Mine Damer...

Håper dere koser dere i advent`s tiden.
Har dere alt under kontroll?
I gang med baksten og gave innkjøp?

Noen som skal ha juleverksted?

Ha en god før julstid alle sammen...

Joda, her er gavene stort sett unnagjort, og sendt (en pakke igjen aa sende) Blir vel skriving av noen julekort naa i helgen tenker jeg..

Baking har jeg ikke begynt paa, og vet ikke om det blir noe av egentlig. Vi er jo bare to saa ikke saa mange aa bake for [:)]

Jeg har ikke kommet langt i juleforberedelsene enda gitt. [8|]
Har baka noen pepperkaker (men de er snart spist opp). Fått pynta litt da, adventstaken er på plass og ordnet stuebordet og ene vinduet i spisestuen.
Til helga skal junior og jeg på pepperkake pynting hos ei venninne. Blir 5-6 unger og oss mamma'er [:D] Gleder meg.
Gavene venter litt til. [8D] enda leeeeeeeeeenge til jul...

Her er huset pyntet til jul, bare juletre som gjenstår og det kommer ikke på plass før ett
par dager før julaften.
Bake julekaker driver vi ikke med her, får masse av svigermor. Men bakte pepperkaker sammen
med mine herlige nevøer forrige uke og det var super kooos. [:)][:)][:)]

Sa i fjor at jeg skulle være flink til å starte tidelig med julegavene, men den gang ei.
Har kun kjøpt 2 stk, men har jo god tid ennå.

ORIGINAL: småsmurf

God førjulstid til deg og[:D]
Hvordan ligger du ann??

Jeg har bakt (gjenstår bare krumkaker), ikke kjøpt en eneste gave (har planer om ta det en dag i neste uke), er ikke helt ferdig med julevasken, men regner med å bli det imorgen, så da tenkte jeg å finne frem pynten og imorgen, greit å ha det rent og pent før jeg drar frem pynten[8D][:)]
Så jadda, alt under kontroll! Sånn mer eller mindre ihvertfall, tiden går så forbanna fort, og så dukker det alltid opp uforutsett ting innimellom...[:D]

Jo, jeg har jo vært veldig tidlig med mine gave i år til de vi har sagt skal få hihi... Det gjalt bare barna i år. Fordi alle vet at vi skal reise bort til THAILAND og bringe 3 herlige lange uker jeg og min mann. Så da ville vi spare og ha mest mulig penge til det. Så da ønsket vi ikke gaver i retur.
Men vi kan ikke la dette gå ut over de små så de får selvsagt[:D].

Julebaking er det ikke her i huset da vi ikke skal være hjemme, men skal lage pepperkake muffins sammen jeg å min stedatter. Har heller ikke pyntet noe til jul bare advents lys som vi tenner. Pakkekalenderen til snuppa er også oppe selvsagt[;)]. Ellers har vi sett når de har tent julegranen i byen vår.
Så her er det ikke noe julestemmning og det føles litt merkelig i år.
Så avreise til sommerland er 11.desember.
Gleder meg kjempe masse til reisen, for jeg kjenner på kropp og sjel at jeg trenger ferie fra Ivf og ikke minst sykdommene mine...

Har fått laget julevindu i kjøkkenet :)
Hengt opp gardiner både i kjøkken og stue :)
Stjerner og nisselys i flere vinduer :)
Skal ha mer pynt opp før jul, og juletreet skal jeg ha pyntet engang mellom 20 og 22 desember :)
Lillejulaften skal bare være kos med å koke kjøttrull (må ha lukta i huset da), og lage risboller :)
Gavene er vi nesten ferdig med :)

ORIGINAL: *Bobbo*

Her er huset pyntet til jul, bare juletre som gjenstår og det kommer ikke på plass før ett
par dager før julaften.
Bake julekaker driver vi ikke med her, får masse av svigermor. Men bakte pepperkaker sammen
med mine herlige nevøer forrige uke og det var super kooos. [:)][:)][:)]

Sa i fjor at jeg skulle være flink til å starte tidelig med julegavene, men den gang ei.
Har kun kjøpt 2 stk, men har jo god tid ennå.

Haha tida gaar fort naa da..Foer du vet ordet av det har du ikke god tid lengre [;)]

Ja tiden flyr folkens og jeg kom på at jeg måtte få unna julebilde kort hehe.. så nå er det også i boks før Thailand`s turen...
Ser det skal snø i natt her så vi får se hva som skjer... Brrr jammen meg kalt...
Tror det blir pepperkake muffins baking på meg og snuppa i morgen...

Back
Topp