Advent<3

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
I dag har vi pyntet til advent,lagd pepperkaker og hørt på julemusikk:Heartred alle barna sover,huset er representabelt (les: ikke plettfritt) og ho mor har slengt skrotten i sofaen (med god samvittighet) og sendt gubben for å kjøpe kebab;)

Håper alle dere flotte mai-damene har en flott lørdagskveld!:Heartred

I dag har vi pyntet til advent,lagd pepperkaker og hørt på julemusikk:Heartred alle barna sover,huset er representabelt (les: ikke plettfritt) og ho mor har slengt skrotten i sofaen (med god samvittighet) og sendt gubben for å kjøpe kebab;)

Håper alle dere flotte mai-damene har en flott lørdagskveld!:Heartred
God advent til deg også... Jeg har prøvd å gjøre litt...har ihvertfall fått vaska stua, men har så sinnsykt vondt i bekkenet/bak på rompa når jeg bøyer meg at jeg skriker...:-( får nok sette fram pynten i morra... Har ihvertfall fått det ned fra loftet.... I morra skal jeg bake litt:-) det blir kos :-)

Vi venter til i morgen og skal bruke dagen på pynting - kanskje lage litt pynt også tenker jeg samt pepperkakebaking og det blir nok P7 Klem Jul på radioen ja..
Gleder meg! :-) Har allerede snikstartet litt av pyntingen allerede da.. Klarte ikke helt la vær..

Ha en fin kveld - her er det over (har allerede sovnet på sofaen et par ganger og kaster nå inn håndkleet :p )

Vi venter til i morgen og skal bruke dagen på pynting - kanskje lage litt pynt også tenker jeg samt pepperkakebaking og det blir nok P7 Klem Jul på radioen ja..
Gleder meg! :) Har allerede snikstartet litt av pyntingen allerede da.. Klarte ikke helt la vær..

Ha en fin kveld - her er det over (har allerede sovnet på sofaen et par ganger og kaster nå inn håndkleet :p )
haha,skulle se film me mannen igår kveld og sovna temmelig fort i armkroken hannes ja,så var bare å legge seg:P i dag var jeg trøtt halv åtte,ble nesten lei meg fordi d ikke var sengetid:rolleyes:
hatt en fin dag med pynting?:)

God advent til deg også... Jeg har prøvd å gjøre litt...har ihvertfall fått vaska stua, men har så sinnsykt vondt i bekkenet/bak på rompa når jeg bøyer meg at jeg skriker...:-( får nok sette fram pynten i morra... Har ihvertfall fått det ned fra loftet.... I morra skal jeg bake litt:) det blir kos :)
auauau,d høres ikke godt ut nei:( bekkenløsning eller?
fikk du bakt i dag?:)

ja,d må du gjør,kan ikke gå sånn å ha d vondt:) ah *vann i munn*:p den måå jeg også prøve en dag:)
Jeg lagde dobbel posjon.. Mannen har bursdag i morgen og skal ha med til gutta på jobben... :-) pluss at noen sikkert kommer innom i morra...

her i huset har man skiftet gardiner,hengt opp lys ute å inne ,hørt på julemusikk og bakt 15 julebrød. nå er det bare resten som mangler for at det er helt jul i huset.:)

her i huset har man skiftet gardiner,hengt opp lys ute å inne ,hørt på julemusikk og bakt 15 julebrød. nå er det bare resten som mangler for at det er helt jul i huset.:)

barna skal bake pepperkaker lamme svigermor rundt den 18 siden vi skal feire jul der og andre småkaker selvfølgelig:)

Back
Topp