ADVARSEL!!!!!!!!!!

ærtabærta

Flørter med forumet
til dere med babyer /barn med eksem.. vær for all del forsiktige når dere bruker dexem krem.jeg smurte dette på min baby. etter en stund begynte han å gråte(hadde da hatt på klær). kunne ikke forstå noe ,før jeg tok av han bodyn.huden på  brystkassa var helt rød og sår. som om han var brent. han hylte. er tydeligvis en ekstremt sterk krem. jeg er tett inesa. så jeg hadde ikke lukta  på dn. når sambo kom så fik han sjokk. luktet mentolathum sa han.
herregud. så nå må jeg smøre lillegutt med kulde krem 3 ganger. eneste tingen som funker skikkeelig på eksem. ble langt dette. men for all del.prøv på lite områd først. før dere tar det på hele babyn.. [:(] føler meg som en dårlig mamma..

du er ingen dårlig mamma, det er i hvert fall helt sikkert!!!!! [:)]

god bedring til lillegutt! [:)]

Det kan skje de fleste!!!
Ingen dårlig mamma for det..

Forresten, vi har prøvd en del forskjellige kremmer, den som funket best var faktisk apobase, den røde!
[;)]

uff. du er jo ingen dårlig mor fordi om. den skal jo brukes mot eksem, i følge reklamen[8|]

vi har kjøpt ACO sin miniderm 20% krem. er fornøyd med den, koster ikke skjorta heller

ORIGINAL: Beta

ORIGINAL: racesnuppsi

Må signere denne jeg[:)]

ORIGINAL: Tinkers :P

dexem er til voksne da. så da er det ikke noe rart. du skal bruke a-derma (dermalibour)

På reklamen smører di kremen på et barn også...

ORIGINAL: marie20

ORIGINAL: Tinkers :P

dexem er til voksne da. så da er det ikke noe rart. du skal bruke a-derma (dermalibour)

På reklamen smører di kremen på et barn også...

jeg sjekket det med apoteket å sa at jeg skulle ha en krem til babyen min. .de gav meg denne!

I går sa ekspeditøren på apotek 1 at de ikke ville ta den inn.
Grunnen var at den inneholdt tea tree oil som ikke skal smøres på små barn, og det var visst flere ting som ikke stemte med opplysningene om hva den inneholdt.

ORIGINAL: Lissin

I går sa ekspeditøren på apotek 1 at de ikke ville ta den inn.
Grunnen var at den inneholdt tea tree oil som ikke skal smøres på små barn, og det var visst flere ting som ikke stemte med opplysningene om hva den inneholdt.

herregud!trodde man kunne stole på dem

dexem er annbefalt for eksem hud. den virker bra på voksne.men barn får en skikkelig reaksjon.iallefall gjorde min baby det. han er 6mnd.den er kjempe sterk .som mentolatum

jeg var innom apoteket her om dagen og overhørte ei dame som lurte på om de hadde den kremen..hun fikk beskjed om at de tok ikke inn den kremen fordi det har vært så mye bivirkninger med den at de ikke stoler på den kremen...anbefalte heller apobase eller aderma.
dette var apotek1..

ORIGINAL: racesnuppsi

Back
Topp