Advarsel: doppler

Hun brukte doppler, og hun hadde nok ikke nevt dette om det ikke var tilfelle av at det IKKE kunne være en mulighet! Så dere får spekulere og unnskylde dere selv fordi at dere ikke helt vet faren ved det! Me jeg blir litt paff når folk virkelig tør ta den sjansen når man faktisk IKKE kan garantere.
Hvorfor skal ei jordmor gi en advarsel? Gravide kommer jo løpende på kontroller uansett, for det er jo superkult å gå til jordmor/lege! Man får ikke gjort alle de andre kontrollene hjemme, som også trengs.

Er det noen dokumentasjon på at det på ingen måte er noen skader fra strålingen?

Fordi fastlegen min mener at det å miste er en del av naturens gang. Nå skal alt være normalt, så derfor ingen grunn til ekstra oppfølging...

Takk for klemmen =)

Dette er det DUMMESTE jeg har hørt!! Krev å få ekstra oppfølging! Få henvisning til gyn, de pleier å ha litt mer peiling enn en idiotisk fastlege! Stakkars deg...

stor klem!

neste gang dere som bruker doppler hjemme gjør det, så merk dere at ungen svømmer vekk og sparker i doppleren! På sykehuset avbryter de faktisk ultralyd noen ganger fordi det er ubehagelig for fosteret! Så bare ha det i tankene, så merker dere nok det selv!

Dette er det DUMMESTE jeg har hørt!! Krev å få ekstra oppfølging! Få henvisning til gyn, de pleier å ha litt mer peiling enn en idiotisk fastlege! Stakkars deg...

stor klem!

Har prød å få henvisning, men han vil ikke sende noe.. Men nå er jeg kommet så langt at jeg begynner å føler meg trygg. Bortsett fra akkurat dette punktet er fastlegen min veldig grei.

Dette er også siste gangen jeg er gravid.. Skulle det evt bli flere på et senere tidspunkt så vil jeg vurdere å gjøre noe mer med det :)

God du er :)

Har prød å få henvisning, men han vil ikke sende noe.. Men nå er jeg kommet så langt at jeg begynner å føler meg trygg. Bortsett fra akkurat dette punktet er fastlegen min veldig grei.

Dette er også siste gangen jeg er gravid.. Skulle det evt bli flere på et senere tidspunkt så vil jeg vurdere å gjøre noe mer med det :)

God du er :)

Hva i H....?! Det kan han vel ikke nekte å gjøre? Er han riktig klok?! Ville byttet fastlege jeg da. Kjenner jeg er glad for at jeg får all den oppfølgingen som jeg får. Hjelpe meg. Synes det er rimelig grovt. Godt du er ved godt mot da. Det går helt sikkert kjempe fint:)

Hva i H....?! Det kan han vel ikke nekte å gjøre? Er han riktig klok?! Ville byttet fastlege jeg da. Kjenner jeg er glad for at jeg får all den oppfølgingen som jeg får. Hjelpe meg. Synes det er rimelig grovt. Godt du er ved godt mot da. Det går helt sikkert kjempe fint:)

Hehe.. Han er en litt merkelig skrue.. :P

Men kjære deg havfruen, dette skal du ikke godta. Jeg blir ordentlig sint her jeg sitter og skjønner ikke at det er mulig av en lege. Du kan ringe selv direkte til gyn el jordmo.
Så han mener det er helt normalt å miste/begrave sine egne barn?? Gi meg nr hans , fy søren ... Arg...

Hellemåne da... Jeg bruker doppler av og til. Gjorde det også med Herman. Alt fint med han.

Sikkert flott å informere, men tror faktisk de fleste vet selv at det meste her i livet har en risiko. Så får hver enkelt velge selv uten å føle seg som verdens verste fordi man bruker doppler, eller røyker eller noe annet... Noen velger å la være, noen gjør det. Respekter hverandres valg uten å komme med skremsler. Ett svangerskap kan være skummelt nok klare seg selv.

Hadde bestemt meg for å ikke kommentere her men nå måtte jeg bare ;)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Hellemåne da... Jeg bruker doppler av og til. Gjorde det også med Herman. Alt fint med han.

Sikkert flott å informere, men tror faktisk de fleste vet selv at det meste her i livet har en risiko. Så får hver enkelt velge selv uten å føle seg som verdens verste fordi man bruker doppler, eller røyker eller noe annet... Noen velger å la være, noen gjør det. Respekter hverandres valg uten å komme med skremsler. Ett svangerskap kan være skummelt nok klare seg selv.

Hadde bestemt meg for å ikke kommentere her men nå måtte jeg bare ;)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)
Enig ;-)

Back
Topp