Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OJJ:O da kjøper jeg ikke detpenger spart
![]()
velger å tenke sånn jeg ogsåmye bedre når vi kan kjenne liv hver dag!
Men legen sjekkealt med måteMen legen sjekker jo? er det også farlig?det er en grunn til at jordmor ikke vil lete så lenge og gir seg ganske raskt etter man finner hjertelyd! Det er jo forskjell på 9 ganger på 9 måneder og å sitte hjemme å høre på for moro skyld!
![]()
Har aldri hørt at det skal varme opp, men blir jo brukt av både jordmødre og leger. Så det er ikkje farlig i små mengder?
Eg har alltid hørt og lest at dei frarådar det fordi mange blir veldig stressa om dei ikkje skal finne hjertelyden. Og er det ein doppler uten høreklokker blir barnet veldig stresset av å høre sin eigen hjerte lyd.
Er nok veldig bortkasta penger. Skjønner førstegangsfødende og andre veldig nervøse damer. Men eg syns at sånne ting kan heller jordmor og lege styre med.men er nok sikkert veldig kjekt å få høre hjertelyden heime og. Spesielt dei første vekene fram til mann begynner å kjenne spark!
Brukte det forrige gang og bruker
Det nå men med måte![]()
Jeg har også brukt det! Men som de over sier: med måte. Er ikke sånn at jeg gjør det hver dag!Samme her :-D