Advarer mot spiritS3

BlåBobler

Forumet er livet
Vi kjøpte Teutonia SpiritS3 ca for 1 mnd siden.

På torsdag opplevde jeg at vogna velta! Altså, den gikk ikke i bakken, men det var KUN fordi jeg var heldig å holde den med to hender akkurat da det skjedde. Og da gikk jeg bare på flat asfalt.

I dag velta vogna helt!! [&o] Med så kort avstand mellom fremre og bakre hjul + at vogna er ganske smal, blir den veldig ustabil!! Dessuten tåler den ikke at du har litt vekt i stelleveska når den heger på styret. Da tipper vogna fremover....

Veldig skuffet over denne.... [&o]

jeg sa det samme for nærmere et år siden, og da lo de her inne bare av meg. Min tippa med jenta mi oppi, og ho ble selvfølgelig livredd.

Solgte vogna ganske fort ja[:)]

Vi har brukt den daglig i over 1 år nå, og aldri hatt problemer. Er kjempefornæyd med den vognen! [:)] Men det er klart, ingen 3-hjulinger er så stødige som 4-hjulinger da...

aldrig opplevd dette,ikke i nerheten engang!!!!!
har vogna og er superfornøyd med den,stabil,romslig og FIN[;)]
ingenting å klage på her[:)][:)]

HAdde samme følelsen med quinny vogna[&:]

ORIGINAL: nina

jeg sa det samme for nærmere et år siden, og da lo de her inne bare av meg. Min tippa med jenta mi oppi, og ho ble selvfølgelig livredd.

Solgte vogna ganske fort ja[:)]

Jeg husker det jah[;)]

ORIGINAL: astrone

Ikke jeg heller , og jeg har stappa stellebag [:D]

ORIGINAL: *Lene*

samme her[:)]

Her og[:)]

Uff, så skummelt!!!

åhhnei, det va akkurat den vogna som ej he bestilt... og akkurat dne vogna so ej likte best går det an å ringe og avbetille vogna og helller bestille en annen fra sammebutikk?

tenkte at det e d første ej ska gjer imorgo[8|]. Må leite etter ei ny vogn[&:]

samme som skjedde med meg med quinny freestylen (med ungen vendt mot meg til og med)   TRAGISK!!!
nei etter den var solgt, sverger eg til 4-hjulinger!

Jeg har en S3 som jeg er superfornøyd med. Aldri opplevd at den tipper eller hatt noen andre problemer. Bruker den som sportsvogn, vedt fra meg. Får ikke fullrost den :)
Har også en Simo som jeg er superfornøyd med. Hvert til sitt bruk!
For alle 3 hjulinger gjelder det jo at man må være forsiktig med hvordan man laster den for å unngå velt.

Samme her [:)] Veldig fornøyd!

ORIGINAL: Dollface™

Ikke jeg heller , og jeg har stappa stellebag [:D]

Har emmaljunga cangaroo. Meget fornøyd. Men man kan ikke forvente samme stødighet på 3 hjul som med 4. Men såååå deilig og lett.

vi har netopp fått en spirit i hus , og ja den er ikke like stødig som en 4 hjuling , men virker ikke som den tipper så lett... jo glemmer at det er en 3 hjuling og løfter på den for å snu den så klart vil den tippe.. det har nesten sjedd hos oss, sambo var for vant til 4 hjuling

er fornøyd med vogna jeg, jeg skal ha OTH når lillemann skal vendes fra meg da, så blir vel og ha denne til vinteren... for meg som er mye i byen er det en ypperlig by vogn[:)]

Back
Topp