"Advarer mot soving i baby bilstoler"

x1xNallepooh

Glad i forumet
Vi har heller ikke vært plaget med det at hodet tipper fremover. Men jeg tror det er litt forskjell på stolene. Men vi kjøpte en slik "pølsedings" rundt hodet som holder hodet fint på plass. [:)]
 
ORIGINAL: lille nupp©jeg så hodet tippet forover en gang vi kjørte..men da satt jeg i baksetet og holdt hodet hans resten av veien hjem..men tror jeg skal rulle en gulpeklut å legge under haka når vi kjører i dag :)

 
Ikke dumt! [:)]
 
Jeg synes egentlig det er bra at de opplyser om sånt - selv om det høres ut som "alt" er farlig osv osv.
 
Jeg synes det er greit med kunnskap jeg. Opplever ikke at det er slik at det er en grense for hvor mye jeg vil vite.
 
En liten digresjon:
Ei jeg vet om, hun kunne ikke skjønne hva venninnen min ønsket seg flere bøker i gave for, hun hadde jo så mange fra før. [:D] Og slikt forstår ikke jeg personlig. Man kan vel aldri få for mye kunnskap, hvertfall ikke som kan komme våre barn til nytte?? [8|]
 
ORIGINAL: SuppaduraNå har jeg aldri opplevd at hodet faller fremover i babybilstoler da, da disse ligger ganske godt ned.Pluss, det man vet, er at det pr 31.12 2004 ikke var dregistrert en eneste skade på noen babyer, på verdensbasis, som kunne relateres til bruk av bilstol.

nei. det er vel ganske vanskelig med babybilstolene. Men det er endel som går over til de stolene i gr 1. fra 9 kg. og de sitter en bratt i. Tenk da når ungen er mellom 6-8 mnd. vil tro det er de som er utsatt?
 
Back
Topp