http://tv.nrk.no/program/koid24009112/adopsjonens-pris
Har dere sett denne dokumentaren?
Sterke greier, stakkars lille jenta!
Har dere sett denne dokumentaren?
Sterke greier, stakkars lille jenta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette handler ikke om barnevernetNoen jeg vet av,men ikke kjenner mistet nettopp sine fire barn til barnevernet.
Dette handler ikke om barnevernet
Men om et dansk par som adopterer to barn fra Etiopia. Jente på 4 og gutt på 2! Stor omveltning og det ender med at de flytter jenta...

Har ikke sett dokumentaren, men det skulle da ikke vært lov å gi fra seg adpotivbarnet sitt bare fordi dem "ikke er som de forventa"Nei, det hele var bare utrolig trist. Det var en del rare kommentarer jeg reagerte på jeg også. Fikk helt vondt på slutten etter de sa hun ikke skulle bo hos dem mer, og hun gråt i armene til adoptivmora før at hun ikke ville ha en ny mor. De var ikke empatiske i det hele tatt, det er ikke ungenes jobb å gjøre dem lykkelige
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Har ikke sett dokumentaren jeg heller, og kjenner jeg ikke orker det akkurat nå, for blir så utrolig sint og lei meg over sånne ting. Og adoptere er akkurat som og få sitt eget biologiske barn. Det er ikke bare en forbruksvare man kan bestille eller kaste når det passer seg- det er en gave for resten av livet<3 Blir kvalm av sånne folk! De skulle ikke fått lov og adoptere i det hele tatt!!!!Har ikke sett dokumentaren, men det skulle da ikke vært lov å gi fra seg adpotivbarnet sitt bare fordi dem "ikke er som de forventa"Et adoptivbarn er jo likeså mye ditt barn som et biologisk!
Har ikke sett dokumentaren jeg heller, og kjenner jeg ikke orker det akkurat nå, for blir så utrolig sint og lei meg over sånne ting. Og adoptere er akkurat som og få sitt eget biologiske barn. Det er ikke bare en forbruksvare man kan bestille eller kaste når det passer seg- det er en gave for resten av livet<3 Blir kvalm av sånne folk! De skulle ikke fått lov og adoptere i det hele tatt!!!!![]()
![]()
![]()
Har ikke sett dokumentaren, men det skulle da ikke vært lov å gi fra seg adpotivbarnet sitt bare fordi dem "ikke er som de forventa"Et adoptivbarn er jo likeså mye ditt barn som et biologisk!