Vel, nå testa jeg ut appen da, fant den på min Samsung note 3, fant den ikke i det hele tatt gjennom nettbrettet mitt Samsung Galaxy tab 3. Funka fint på mobilen da, der kunne hu lest hele boka om hu hadde hatt lyst og den leste høyt og tydelig. Syns gjerne det innimellom gikk litt fort da. Var heller ikke sånn at den fulgte fingeren, men tok gjerne en setning om gangen som var merka gult for å følge teksten

Så ble selvsagt den setningen lest høyt
Kopiert fra MIN SIDE nå da
Seriene i klubben er nøye utvalgt, skrevet av prisvinnende forfattere som allerede har fått stor anerkjennelse og tusenvis av unge lesere. Det å bli kjent med hovedpersonene og leve seg inn i et univers, kan også bidra til å lese mer. Leseglede gir mestringsfølelse, og dermed blir det letter å lære.
Hver pakke fra Twinsy inneholder 1 innbundet hovedbok, med tilhørende e-bokversjon med lyd. Lesehjelperen er tilgjengelig på AppStore og kan benyttes på iPad, iPhone og iPod (iOS6+).
Aktiv moro! I tillegg til hovedboken får dere en aktivitets- eller faktabok i hver pakke. Det kan være alt fra tema om vennskap til praktiske og gøyale bøker som underholder og utfordrer.
Familievennlige priser! Dere betaler kun 198 kroner for Twinsypakkene, alt inkludert.
Man kan også velge å få de oftere, sjeldnere. 4 uker er normalen. Eller ta en pause, avbestille for den mnd. Eller melde seg ut når man vil ettersom jeg kan se på siden deres

Håper dette ga svar nok da