Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi de sliter maks med appen og skylder på at det er utvikler av appen sitt problem og ikke dems... og at de anbefaler nettleser.
Minner meg litt om nsb/jernbaneverket. Som kunde gur du faen i hvem sin skyld det er hvis toget ikke går, du vil bare komme deg hjem.

Da er vi to!Samme her, gjør at jeg ikke gidder å bruke forumet like mye.
Åh, det problemet har ikke jeg. Men liker ikke forumet i nettleser på mobilen, så bruker det kun fra pc på dagtid.Må logge inn ofte på nettleser også![]()
Likte referansen til nsb/jbv (Eller bane nor som de når heter) - måtte smile av denFordi de sliter maks med appen og skylder på at det er utvikler av appen sitt problem og ikke dems... og at de anbefaler nettleser.
Minner meg litt om nsb/jernbaneverket. Som kunde gur du faen i hvem sin skyld det er hvis toget ikke går, du vil bare komme deg hjem.
Hehe, nå er det noen år siden jeg pendlet med tog, men burde jo fått med meg at de heter bane nor nå for har ei venninne som jobber der.Likte referansen til nsb/jbv (Eller bane nor som de når heter) - måtte smile av den![]()
Bruker du appen?Jeg blir gal av å måtte logge inn hver gang jeg skal svare på noe her inne. Hvorfor må man det?
Samme herJeg bruker ikke forumet så mye lengre side det er så tungvint å komme seg inn.. Må ofte logge meg inn 2/3 ganger før jeg faktisk får tilgang til alt.
Kjipt.. jeg syns forumet er så uoversiktlig på nettleser på mobil
Har gjort det samme - må fremdeles logge inn for å svare, men har i det minste tilgang til skjultJeg har markert skjult forum som en favoritt, så den kommer aller først opp i søket når jeg skriver inn "babyverden" i adressefeltet. Og da kommer jeg rett inn med en gang.. Tror ikke jeg har måttet logge inn uten at jeg har gått inn via forsiden tilfeldigvis.
Har gjort det samme - må fremdeles logge inn for å svare, men har i det minste tilgang til skjult![]()
Har på følelsen at det er veldig variabelt. Har notert meg før at folk har klagd og selv ikke hatt noen problem. Men denne gangen så datt jeg oppiSå rart - jeg har ikke måttet logge inn på minst 3 måneder tror jeg..