Adjektivfortelling:)

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Ja, jeg er kanskje litt barnslig av meg, men jeg elsker sånne leker og adjektivfortellinger og små konkurranser bare for morroskyld.
Hvis noen har lyst til å delta er det bare å komme med adjektiver, så skriver jeg en litt rar historie jeg dikter opp underveis:p

Oppdatert:

Det var en skitten og lykkelig aften.
Jentene på det lille forumet "Babyverden" hadde nettopp inntatt en enorm posisjon foran pc-skjermene sine.
Vi venter alle i hormonell spenning på at maimåneden skal komme, og er alle stolte over å bære en liten skatt i magen, eller i det søte magehuset som vi liker å kalle det.

Vi venter oss nesten depressive på at de tolv første ukene skal passere, og for å få tiden til å gå litt raskere fikk "I have a dream" en finurlig ide om å lage en feit adjektivfortelling. "Moshi med reka" og "FørsteBaby" var ikke sene med å komme med steilfeite innspill til fortellingen. Etterhvert valgte flere også å delta med svakt beskrivende ord.

Hver dag skriver vi noen vakre tråder på forumet om hvor mye vi gleder oss til den fantastiske tiden vi har i vente. :love7

Skitten :p

Liten

Jeg må kanskje gjøre litt om på de som (liten-lille osv) for å få det til å passe inn i fortellingen, men håper det går i orden:)

Bra, bare fortsett å kom med forslag:D:D

Hormonelle

Sterk

Søt

Jeg har laget en liten en, den er ikke noe bra, men:P hehe

HAAHAHAHA ,nå ler jeg godt her jeg sitter! :D
images

Back
Topp