Adjø kjære feb2010...

Det jeg husker aller best fra dette terminforumet, er den fantastiske støtten jeg har fått siden guttene ble født <3
 


Lenore1983 skrev:
Det jeg husker aller best fra dette terminforumet, er den fantastiske støtten jeg har fått siden guttene ble født <3


<3 <3 Skulle bare mangle. De guttene har mange tanter som er glad i de <3 <3
 
Husker best alle timene me  skravling før fødsel, og alle gode råd og tips både før og etter fødsel

Også husker e at vi va den beste forumgruppen på hele BV

Litt små"krangling" som vi alltid løste fort opp igjen.
 
Awwwwh, har så mange gode minner herfra <3

* Overtidsklubben
* Natterangler-trådene
* All fantastisk god støtte, uansett hva!
* LT Oslo og Bergen (bare de jeg har vært på, FORELØPIG!!!)
* "Hva gjør du akkurat nå"-bildetrådene
* Alle bildetråder forøvrig....


Løøøøøøv ju gøls! <3
 


Trone skrev:


Lenore1983 skrev:
Det jeg husker aller best fra dette terminforumet, er den fantastiske støtten jeg har fått siden guttene ble født <3


<3 <3 Skulle bare mangle. De guttene har mange tanter som er glad i de <3 <3


<3
 
Jeg tenker tilbake på:

* At det var liv her uansett når på døgnet.
* Alle bildetråder av både skrytebilder og bilder av ymse slag he he he!!
* De flinke sladrevennene som stilte opp anytime.
* Støtten man fikk fra folkene her inne, enten man trengte en skulder eller et hurra!!
* De tre landstreffene vi har hatt
* Har fått møte utallige flotte jenter som jeg ellers aldri hadde fått møtt.
* Deltakelse i flere bryllup og snart en barnedåp :D 
* Smsingen til sladrevennene mine under fødselen *er det mulig å være så teit, ha ha ha*
* At hver og en av  de som har vært en gjennomsnitt aktiv har satt sine spor hos meg, pluss et par som virkelig har gjort inntrykk.
* Samholdet og at folk faktisk har brydd seg om hverandre

Hmm, det var litt det! :p Og  mer er det også he he!
 
Jeg ble helt sentimental og kanskje litt.. trist.. eller jo, jeg ble trist når jeg logget inn og så denne tråden, men samtidig er jeg glad, glad for å ha blitt kjent med dere.

Såeh..

- forventningene og ventetiden
- all skravlingen og at det ble postet en ny tråd all the time
- natteranglerne
- skrytebilder og bilder generelt
- samhold og støtte og morsomheter og splitter pine gærne mennesker
- landstreff i Bergen og Kristiansand


og ikke minst..

..at dette forumet har bestått av unike personligheter som har brydd seg om hverandre på en genuin måte. Det er kanskje (eller det er vel det.. sukk..) dødt og begravet, forumet, that is, men overnevnt består enda.

Aller helst vil jeg nekte å svare på denne tråden bare for å leve i fornektelse og ikke innse at gode gamle dager er.. over.

<3

 
<3 skravletrådane om natta <3

Var i dei trådane eg følte eg virkelig blei kjent med folka her inne :)
 
Jeg husker best;

skravletrådene om natta
husmorsoppdrag
LT - i oslo, bergen og Kristiansand
skrytetrådene
scrappekonkuransene
hemmelig venn rundene

En herlig gjeng med febbiss mammaer og en febbisspappa <3 Utrolig koselig å ha blitt kjent med dere!!
 
Det jeg husker best er hvor spente vi var i ukene og månedene før fødsel og de alltid spennende sladretrådene... Natteranglingen og alle de gode snacktipsene samt all den gode støtten vi alle sammen gav til hverandre
 
Mange gode minner <3 bildetråder, støtte, natteskravlings, tips og råd+++ dette forumet hadde alt ;)>
 
Skravletrådene, all støtten jeg fikk i en tøff tid, overtidskveldene, folk med svar til alle døgnets tider ;)
 
Blir ein anelse sentimental! Var så utruleg mykje meir oversiktleg her inne!! :) Istadenfor å scrolle nedover 10 lange innlegg, kunne eg lese meg fram til overskrifta på trådane eg ville innpå :) *sukk*
Det var tider, det :)
 
Back
Topp