Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa FTW
Når jeg leser dette så blir jeg bare mer og mer overbevist om at jeg må ha meg til legen snart.
Jeg har alltid slitt med konsentrasjonen, og aldri hatt tålmodighet til å gjøre lekser.
Jeg er litt lat, men samtidig utrolig rastløs.
Greier ikke gjøre det samme, være på samme sted lenge i gangen.
Orker ikke gjøre noe mer enn 5 minutter før jeg holder på å dø av utålmodighet.
Sliter veldig med å sette meg ned med lekser, samtidig som jeg har et temperament som ikke er sunt for verken meg eller de rundt...
Jeg er impulsiv og nøler ikke med å gjøre ting som jeg ikke burde gjort... tenker lite på konsekvenser der og da.
Så er jeg sosialt tilbakestående, og har alltid være veeeeldig barnslig for alderen.
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg har selv ADD, altså jeg mangler hyperaktiviteten. Har selv bestemt at jeg ikke vil medisineres, da jeg følte at ritalin fucka opp kroppen og hodet.
Synes det går veldig greit egentlig, om man ser bort fra at jeg har kort lunte og kan bli veeeldig sint. Men jeg har lært meg å kontrollere aggresjonen [:)]
ORIGINAL: Lykkelig84
Yes, har diagnosen ADHD eg også:)
Har gått på 60 g ritalin daglig,men nå som eg er gravid går eg ikkje på noke..
Funker helt ok,er en god del meir vimsette da... :D
Har mykje energi,så eg ser ikkje på ADHD`en min som noke problem.
Den hjelper meg til å få gjort masse,rekke over alt...
MEN,er veldig spendt på om ungen min blir en duracell kanin som meg eller meir avslappa og rolig som faren.. Håper litt på det siste,eller så kan det blir meget aktivt i heimen:D