Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Giganta
ORIGINAL: maikaen
har ei søster på 16 som har d
Går hun på noe medisiner?
ORIGINAL: madde3
Nei,men har et barn over 6 år med ADHD..
Har dere prøvd medisiner da?
Ja han har gått på medisiner i nesten 1 1/2 år nå.Begynte først på Ritalin,men etter en liten stund gikk vi over på Concerta...
har ei søster på 16 som har d
Går hun på noe medisiner?
nei ikkje enda... ho har prøvd kostregulering no ei stund.. mat utn hvit mel, sukker.. ingen saft, juice eller brus.. bare vann... men sia ho e tenåring, så e ho ikkje så flink å la være å spise søtsaker..
dem vurdere å prøve ut medisin når ho fløtte t norge igjen.. ho bor nu på gran canaria m ho mamma.. dem vil ha ho i nærheta BUP når ho bynne m medisin.. ekje helt sikker på kossn medisin d da evt e snakk om!
Har vært til utredning hos bup i 2 år og fått diagnosen ADHD,de snakker nå om medisinering .Synes det er litt skummelt da.Er ikke sikker på hvilken piller det er snakk om,men har lest litt om ADHD medisiner og de skal ikke barn under 6 år ha.....så jeg vet ikke hva de finner på enda.
Nei er ikke lett,men samtidig så er det en lettelse når man får den diagnosen....(hvis du forstår)
Men er utrolig godt de fant det ut så tidlig syns jeg,det kan "redde" mye av hennes skoletid..:)
Vet at medisinering er skummelt,men noen ganger så er det nødvendig...Ved siden av piller,så er jeg veldig streng på at han ikke får i seg for mye sukker produkter...For det gir da en bedre virkning..
Har også kommet så langt at vi kan ha pillefri dager....Håpet er at en dag skal han kunne fungere helt uten medisiner....