Adhd barn

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Ja, som sagt så er jeg enig i det du sier om å bruke ADHD som begrunnelse for all mulig atferd. Kanskje jeg skriver veldig uklart.:confused005

Man vet ikke alt om å ha barn med ADHD fordi at man har det selv altså. Foreldre har forskjellig utgangspunkt. Forskjellige ressurser. Forskjellige andre utfordringer i livet. Forskjellig støtteapparat. Barna har forskjellig atferd, forskjellige kategorier innenfor samme diagnose. Hjelpen man får er veldig forskjellig osvosv.

Man vet ikke alt om å ha barn med autisme fordi om man har det selv, man vet ikke alt om å ha barn uten diagnoser fordi at man har det selv osvosv. Alle situasjoner er forskjellige.

Jeg har vært på flere adhd kurs, har jobbet med barn som har adhd, og har vært gjennom vår egen prosess.
Så ja, vil tørre å påstå at jeg har stor kompetanse på området.
Vet også at foreldre kan bli totalt utslitte og rådvill.

Ja, som sagt så er jeg enig i det du sier om å bruke ADHD som begrunnelse for all mulig atferd. Kanskje jeg skriver veldig uklart.:confused005

Man vet ikke alt om å ha barn med ADHD fordi at man har det selv altså. Foreldre har forskjellig utgangspunkt. Forskjellige ressurser. Forskjellige andre utfordringer i livet. Forskjellig støtteapparat. Barna har forskjellig atferd, forskjellige kategorier innenfor samme diagnose. Hjelpen man får er veldig forskjellig osvosv.

Man vet ikke alt om å ha barn med autisme fordi om man har det selv, man vet ikke alt om å ha barn uten diagnoser fordi at man har det selv osvosv. Alle situasjoner er forskjellige.
Så utrolig enig
At man har et barn med det betyr virkelig ikke at man vet alt om det.
Barna er forskjellige selv om de har lik diagnose

Så utrolig enig
At man har et barn med det betyr virkelig ikke at man vet alt om det.
Barna er forskjellige selv om de har lik diagnose

Har jobbet mye med barn som har adhd. Mange forskjellige. Har blitt kurset mye gjennom utdannelsen min og har barn selv med diagnosen. Så ja, jeg vet mye om adhd og hvilke utfordringer enkelte kan ha

Back
Topp