Det der kan jeg virkelig forstå at må være overveldende![]()
Ja, hun er en helt! Står på for barna sine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der kan jeg virkelig forstå at må være overveldende![]()
Ja, som sagt så er jeg enig i det du sier om å bruke ADHD som begrunnelse for all mulig atferd. Kanskje jeg skriver veldig uklart.
Man vet ikke alt om å ha barn med ADHD fordi at man har det selv altså. Foreldre har forskjellig utgangspunkt. Forskjellige ressurser. Forskjellige andre utfordringer i livet. Forskjellig støtteapparat. Barna har forskjellig atferd, forskjellige kategorier innenfor samme diagnose. Hjelpen man får er veldig forskjellig osvosv.
Man vet ikke alt om å ha barn med autisme fordi om man har det selv, man vet ikke alt om å ha barn uten diagnoser fordi at man har det selv osvosv. Alle situasjoner er forskjellige.
Så utrolig enigJa, som sagt så er jeg enig i det du sier om å bruke ADHD som begrunnelse for all mulig atferd. Kanskje jeg skriver veldig uklart.
Man vet ikke alt om å ha barn med ADHD fordi at man har det selv altså. Foreldre har forskjellig utgangspunkt. Forskjellige ressurser. Forskjellige andre utfordringer i livet. Forskjellig støtteapparat. Barna har forskjellig atferd, forskjellige kategorier innenfor samme diagnose. Hjelpen man får er veldig forskjellig osvosv.
Man vet ikke alt om å ha barn med autisme fordi om man har det selv, man vet ikke alt om å ha barn uten diagnoser fordi at man har det selv osvosv. Alle situasjoner er forskjellige.
Har bare kommet borti , ikke meningen@Kengu kan jeg spørre om hva det er som får deg til å trykke på liker ikke? Bare nysgjerrig.Dette er vel en diskusjon, så kjekt å høre hva det er folk ikke liker.
Så utrolig enig
At man har et barn med det betyr virkelig ikke at man vet alt om det.
Barna er forskjellige selv om de har lik diagnose