Adenomyose...??

MrsMeoh

Gift med forumet
Noen her som får hjelp til ass. bef. pga adenomyose?

Jeg fikk denne diagnosen for en uke siden, og lurer jo naturligvis på om det er høy prosent med denne diagnosen som sliter med infertilitet - og evt hvilken type ass. bef. som er vanligst å bruke???

Aner ikkje desverre, men dytter for deg og håper nåkken kan gi deg svar[;)]

Hva er adenomyose for noe lurer jeg...[:)] ?

Takk for dytten lisfloy[:)]

Eg veit ikkje noko om dette, men dyttar tråden opp igjen for deg. [:)]

du skulle ha spørt på endometriose sin hjemmeside, der dei har forum. Jeg selv har endo og har stilt spørsmål der til leger og man får ganske så greie svar ;)

http://endometriose.no/forum/forumdisplay.php?s=2aa23cd99f2ea0049bd31afd8ad181fa&f=3

Jeg har mest sansynlig endometriose, men de ville ikke ta laptoskopi på meg pga min helse situasjon. Så jeg skal ta noen medikamenter for denne diagnosen og fortsette min 4. forsøk for ivf behandling. endometriose kan være årsaken til at en ikke blir gravid.

Uten å ha lest så mye om endo i livmoren så vil jeg nok tro at det blir vanskeliggere for egget å feste seg der. Men noe mere enn det vet jeg ikke. Har ikke lest heller om andre som har det i livmora. 

Jeg er medlem i endometriose foreningen, og har tilgang til alle forumene der.
Det er et flott forum, men jeg ser ikke så mye aktivitet der...
Har spurt der også om flere ting ang adenomyose, men har ikke fått noen svar som hjelper meg med de spørsmålene jeg har.. Derfor jeg spurte her inne[;)]

Jeg har også tenkt tanken på at det kan bli værre for egget å feste seg... Håper jeg etterhvert får noen konkrete svar.. [:)]

Back
Topp