Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tipp
Min fetter har add. Og fra han var liten så har han alltid vært "tilbakestående" manglet sosiale antenner.
Han er nå sikkert rundt 17-18 år,og han har sluttet med medisinene[:)]
ORIGINAL: MieMath
Min fetter har add. Og fra han var liten så har han alltid vært "tilbakestående" manglet sosiale antenner.
Hvilket nivå er han på i dag da? Er han på samme nivå som andre 17 åringer?
Har nemlig en i nær familie som blir 16 i mars, men han er langt ifra lik andre 15 åringer. Mer som en 10 åring egentlig....og ingen venner. Ingen. Får så vondt av han og aner ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe. Vanskelig å vite hvordan jeg skal behandle ham. Kan jo ikke behandle ham som andre 15 åringer, men ikke som en 10 åring heller....
ORIGINAL: MieMath
Hvilket nivå er han på i dag da? Er han på samme nivå som andre 17 åringer?
Har nemlig en i nær familie som blir 16 i mars, men han er langt ifra lik andre 15 åringer. Mer som en 10 åring egentlig....og ingen venner. Ingen. Får så vondt av han og aner ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe. Vanskelig å vite hvordan jeg skal behandle ham. Kan jo ikke behandle ham som andre 15 åringer, men ikke som en 10 åring heller....
han er på samme nivå som de på alderen hans.han er en smart gutt[:)]
trist at han ikek har noen venenr. har en annen fetter som har adhd,han har heller ikke venner.han er 13 år og stooor koser seg på hytten sammen med mormoren sin.var på hytten med han i sommer, og han hadde ingen venner med seg. kjempe trist. Min tante fortalte noen historier ang "vennene" hans[&o].