Adapter til bilstol

SnoopyGirl

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Lurer på om eg skal kjøpe adapter til bilstol.
Noen som har ærfaring med dette?

Vi hadde det ikke til førstemann og jeg angrer meg for det. Han veide 8 kg da han var 3 mnd, det var blytungt å bære på stolen! Det ble til at jeg ikke orket å dra ut på småærender på forskjellige butikker som jeg måtte kjøre imellom. Det var stress å ta vogna ut og inn av bilen og flytte over babyen (som oftest sovende som våknet av det) for å handle en liten ting for så å flytte tilbake og pakke ned vognen. Nå har jeg fått lånt et par og tror det blir lettere for meg:)

Har aldri hatt det før, men vurderer å kjøpe det denne gangen [emoji4]

Hadde ikke med første, kjøper ikke med andre. Skal gå for ringslynge og bæresjal i stedet :)

Vi hadde stort behov for dette, og brukte det myyyye :) vi var mye ute på handel o.l. :)

Har god erfaring med det! Gull å slippe å vekke babyen ved å flytte fra bilstol til vogn :)

Jeg er førstegangs og har ikke ærfaring, men har vudert dette.

Men etter å vudere hvordan hverdagen vår kommer til å bli, hvilken situasjoner vi kan ha behov for det etc. Så er det så ekatremt få ganger jeg ser at dette kan være greit at jeg har bestemt meg for å droppe det. Om jeg bare skal handle noen småting etc så kan jeg faktisk ta med meg bilstolen og putte bilstolen oppi handlevognen, og skal jeg en større handlerunde er det mer praktisk å bære barnet i sele eller ha handlevogn med slily barnesete på. Og alle andre ting jeg kan komme på så er det mer praktisl å ha med vognen eller bære. Så tror ikke jeg kommer til å angre for å droppe det heller:-) vi får se:-D

Vi tenker nok kjøpe det hvis ikke vi bare kjøper bilsete som kan festes direkte (har britax vogn og vurderer Britax bilstol).

Har liten vil så tenker det er praktisk å kunne bruke bilsetet på vognstellet til ærender i butikk og kjøpesenter, uten å ha med bagdel hver gang.

Har ikke hatt det til de to eldste, og ikke savnet det heller. Satte stort sett bilstolen rett opp i handlevogna.

Har det denne gang fordi det fulgte med vogna, så er spent på om det er noe som vil bli brukt :)

Tusen takk for mange svaren.
Eg får gå litt igjenom kor nødvendige det vil bli.
Er førstegangs. Så har jo ingen erfaring.

Er førstegangs og har kjøpt det.
Tror det kan være veldig greit når man skal inn og ut av bil, på kjøpesenter osv [emoji4]

Tidligere har jeg ikke sett behovet til dei andre barna..da jeg bare være bilsetet med meg inn på butikken om jeg skulle ha noe lite. Skulle jeg bruke litt tid, tok jeg uansett vogna med bag slik at dei kunne ligge godt og sove :)

Men denne gangen når vi venter 2, og jeg har en mann som jobber borte, såg jeg stort behov for det. Tror ikke jeg har sett en eneste matbutikk med handlevogn for tvillinger. Så for at jeg skal klare å handle mat, må jeg ha med vogn inn på butikken..og da blir det veldig praktisk med slik adapter:)

Tidligere har jeg ikke sett behovet til dei andre barna..da jeg bare være bilsetet med meg inn på butikken om jeg skulle ha noe lite. Skulle jeg bruke litt tid, tok jeg uansett vogna med bag slik at dei kunne ligge godt og sove :)

Men denne gangen når vi venter 2, og jeg har en mann som jobber borte, såg jeg stort behov for det. Tror ikke jeg har sett en eneste matbutikk med handlevogn for tvillinger. Så for at jeg skal klare å handle mat, må jeg ha med vogn inn på butikken..og da blir det veldig praktisk med slik adapter:)

Hvis du har ett par butikker du drar ofte på er det bare å legge frem forslag om tvillinghandlevogn, her vet jeg at 2 av 3 butikker hvertfall har det[emoji4][emoji1305]

Har ikke trengt det med de to første, men denne gangen ser jeg behovet. Mannen jobber borte så det blir vanskelig med levering i barnehagen uten, tror jeg! En baby, en 2 åring og en 3åring pluss alt som skal inn/ut av barnehagen :p kommer til å kjøpe denne gangen!

Back
Topp